bruschetta-1350684_640

מה חשוב לבדוק לפני הזמנת קייטרינג חלבי כשר בירושלים?

בין אם אתם צמחונים וחשוב לכם שהאירוע שלכם לא יכלול אכילה של חיות, בין אם אתם מקיימים אירוע בוקר קליל או בין אם אתם עושים ארוחה לכבוד מאורע משפחתי קטן כמו יומולדת או חנוכת בית, תתפלאו כמה חברות מספקות היום הזמנת קייטרינג חלבי כשר בירושלים, בחיפה, בתל אביב, באילת ובכל מקום כמעט בארץ. זהו טרנד חם ומתפתח – מה חשוב שתבדקו לפני הזמנת הקייטרינג?

עם קייטרינג חלבי כשר מוצלח האירוע שלכם יהיה סיפור הצלחה שידובר עליו עוד רבות. המון אנשים כלל אינם מודעים לשפע המאכלים שאינם על טהרת הבשר ועד כמה ניתן ליהנות קולינרית מארוחה צמחונית חלבית עשירה בטעמים שאין בה כל מחסור בדבר. קייטרינג שמתמחה בליין חלבי יפנק את הסועדים עם שפע של מנות מענגות לעין ולפה. מדובר בתחום שמאוד התפתח בשנים האחרונות ויש הרבה חברות שמציעות שירות של מזון חלבי כשר לאירועים. מה כדאי לתת עליו את הדעת?

קודם כל, כשרות

וודאו ובקשו מבעלי חברת הקייטרינג שישלח לכם העתק של תעודת הכשרות שלו. חשוב לשים לב כי היא אכן בתוקף ומה סוג הכשרות שהספק קיבל – האם זו כשרות מסוג מסוים? האם זו כשרות למהדרין? חשוב שהכשרות תתאים לרמת הקפדנות של האורחים. שמא יהיה מצב לא נעים שאחד מן האורחים לא יוכל ליהנות מהאוכל בזמן האירוע.

בקשו המלצות מחברים

היום בעידן הרשתות החברתיות והקבוצות ברשת ניתן לקבל בקלות המלצות על חברות קייטרינג שמתמחות בקייטרינג חלבי כשר. חברים שעשו אירועים יוכלו לספר על הרשמים שלהם, אנשים מהתחום כמו מנהלות כוח אדם שמקיימות הרבה אירועים לעובדים יוכלו לענות לכם בקבוצות ברשת, אנשים טובים שפשוט רוצים לעזור לכם ישמחו להמליץ. אין תחליף להמלצה חמה או לחוכמת ההמונים.

תפריט מגוון ומיוחד

קייטרינג חלבי כשר בעל ניסיון יציע בפניכם שפע של מנות אפשריות להגשה באירוע. בקשו לראות את כל התפריט, לטעום, להתנסות, לבנות ביחד עם השף באופן אישי את התפריט של האירוע שלכם בהתאם לאופי שלו ובהתאם לסגנון המועדף עליכם או על האורחים. תפריט של ארוחה חלבית כשרה צריך להיות כזה שלא ישאיר אף אורח רעב או לא מרוצה. כל אחד צריך למצוא על השולחנות דברים שהוא מתחבר אליהם ואוהב.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד