איך בוחרים שואב אבק רובוטי

איך בוחרים שואב אבק רובוטי

שואבי האבק הרובוטים כבשו את חיינו בסערה. השואבים כובשים את עולם הניקיון, וכיום יותר אנשים בוחרים לרכוש שואב אבק רובוטי, וזאת על מנת להפטר משואב האבק הישן והמסורבל, ומתוך כך ליהנות משואב קטן שעושה את כל העבודה של ניקוי הרצפות והפאנלים.

מהו הרעיון של שואב אבק רובוטי?

שואב אבק רובוטי עוצב ויוצר מתוך מטרה של ייצור מכשיר קומפקטי וחכם שמקל על החיים של בעלי הבית באשר הם. המכשיר הינו שואב עגול ושטוח, שפועל ללא צורך בהתערבות חיצונית, והוא מנקה באופן עצמאי את החדרים בבית והכל – ללא מגע אדם.

השואב מופעל לאחר טעינה, והוא מסתובב בחדרים, עובר מקיר לקיר, ומסייר בין חדרים בבית תוך שהוא שואב את כל האבק והלכלוך שקיימים. השואב עובד עם יכולת סריקה ומיפוי שנוצרות על ידי טכנולוגיית לייזר ייחודית הנמצאת בתוך השואב.

מדוע השואב כל כך פופולארי?

שואב אבק רובוטי נחשב פופולארי משום שהוא פועל בכוחות עצמו ללא צורך במאמץ מהאנשים הנמצאים בבית. השואב פועל גם שאנחנו לא נמצאים בבית, כאשר אנחנו ישנים או סתם נחים. השואב מנקה עבורנו את הרצפות ואנחנו יכולים בינתיים לנקות את שאר חלקי הבית. בנוסף, שואב אבק רובוטי מנקה שטיחים ורצפות אמבטיה ושירותים – מה שהופך אותו לפופולארי עוד יותר.

אז איך בוחרים שואב אבק רובוטי?

על מנת לבחור נכון שואב אבק רובוטי, יש לשים לב למספר תכונות שנושא עימו השואב:

איכות ויכולות סריקה ומיפוי – בבחירת השואב יש לבדוק כמה מצלמות וקרני לייזר מכיל השואב, איך הם עובדים, וכיצד הם עובדים בהינתן קירות, מדרגות או שאר מכשולים.

חיישני פגוש – לשואבים רובוטים ישנם חיישני פגוש שמטרתם להתריע את השואב על מכשולים בדרך. בדקו כי לשואב אבק שלכם ישנם חיישנים טובים.

מערכת המזהה מדרגות – חשוב לבדוק כי לשואב האבק שלכם ישנה מערכת טובה לזיהוי מדרגות. שואב עם מערכת טובה, יזהה כי הוא עומד להיתקל במדרגות, יסתובב לאחור ויחזור למקום בטוח יותר.

מיכל איסוף – חשוב שנפח מיכל האיסוף של השואב יהיה גדול. בצורה זאת לא תצטרכו לרוקן לעיתים תכופות את המיכל, והוא ישאב את כלל החדרים ביעילות.

מטען – חשוב לבחור שואב שאותו ניתן להטעין לזמן רב. ככל שתטעינו יותר את השואב, כך השואב יעבוד ברציפות.

תוכנית עבודה – בדקו כי לשואב ישנה תכנית עבודה טובה. זכרו! ככל שלשואב ישנן יותר אפשריות של תוכניות, כך הוא יותר יעיל.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד