van-1910485__340[1]

משלוחים בהרצליה, בת ים או תל אביב – מורה נבוכים למזמין המתחיל

בעידן הנוכחי האדם המודרני נמדד ביכולת שלו להזמין; אנחנו מזמינים היום ברשת בגדים, כרטיסים לסרטים, הצגות ומופעים, משלוחי מזון מהסופר, טיסות, מלונות, חופשות, מתנות לחברים, משחקים וגם משלוחי אוכל. ועד כמה שפעולת ההזמנה נראית לנו פשוטה וקלה, יש כמה דברים שניתן לעשות כדי להבטיח שנקבל בדיוק את מה שהזמנו.

בכתבה הבאה נתמקד בהזמנת משלוחי אוכל ממסעדות בארץ, אבל את העקרונות שאנחנו כותבים כאן תוכלו בקלות להעביר וליישם גם כאשר אתם מבצעים הזמנות של פריטים אחרים.

אוכל, קדימה אוכל!

  • פרוסים לפניכם תפריטי משלוחים בהרצליה ואתם מתלבטים מהיכן ומה להזמין. ובכן, חשוב לדעת שתפריטי משלוחים לא תמיד מעודכנים. מטבחי מסעדות מקפידים לרענן את התפריט שלהם ולחדש, לכן לא תמיד כדאי להתבסס על תפריטי המשלוחים שיש לכם. ההמלצה שלנו היא לגשת לאתר האינטרנט של המסעדה ולבדוק אם יש שם תפריט משלוחים עדכני. אל תתבלבלו, תפריט משלוחים שונה מהתפריטים שמוגשים לסעודים במסעדות. אז חפשו רק תפריטי משלוחים באתר והתעדכנו שם.the-waiter-483435__340[1]
  • הזמנתם משלוח אוכל בבת ים אבל לא הביאו לכם את כל מה שחשבתם שצריך להביא. מצב זה בוודאי מוכר לכולנו, אך אפשר להימנע ממנו. כדי שתקבלו משלוחי אוכל בדיוק כפי שאתם אוהבים, הקפידו לציין את כל השינויים/תיקונים/דרישות שאתם רוצים. עם או בלי רוטב, עם או בלי בצל, תוספות מיוחדות, שתיה בפחית או בכוס פלסטיק, ללא גלוטן, מנה צמחונית או טבעוניתציינו באזור החופשי כל הערה שיש לכם, גם אם היא נראית לכם מינורית, רק כך תוכלו לקבל את מה שאתם באמת באמת רוצים.
  • אתם יושבים במשרד שלכם בתל אביב, יום קיץ, חמסין נוראי, המזגן על פול פאוואר ובא לכם עכשיו גלידה שתצנן אתכם. אתם מחפשים משלוחים בתל אביב לגלידות ולא מוצאים, האם זה הגיוני? ובכן, זה הגיוני ביותר. יש מנות שאי אפשר לשנע אותן כמשלוח וגלידות הן אחד מסוגי האוכל האלו. הסיבות לכך הן די ברורות, בימים חמים הסיכוי שהגלידה תגיע אלינו במצב צבירה סבירהוא אפסי, ולכן מסעדות וגלידריות לא עורכות משלוחים למוצרים ומנות שכאלה. המלצה שלנו, הימנעו מהזמנת מנות שלא יוכלו להגיע במצב סביר ליעדן, אליכם. זה יחסוך לכם הרבה עוגמת נפש וגם כסף.
  • אתם נמצאים כעת אצל חברה בתל אביב, אבל בא לכם להזמין משלוחים בהרצליה, שכן שם נמצאות המסעדות האהובות עליכם. זו כמובן טעות בסיסית של מזמין טירון. נתחיל מזה שמעט מאוד מסעדות יסכימו לעשות את המסע הבינעירוני הזה מהרצליה לתל אביב. ונמשיך בזה שגם אתם לא תהנו מהחוויה. משלוחי אוכל רצוי להזמין ממסעדות שנמצאות בקרבתכם, באזור הגיאוגרפי הקרוב אליכם, רק כך תוכלו לקבל את האוכל שלכם בטמפרטורה הנכונה ובתוך זמן קצר.

בהצלחה ובתאבון!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד