קייטרינג לחג ראש השנה

קייטרינג לחג ראש השנה – מתחילים להתארגן מעכשיו

ראש השנה הינו החג הפותח את השנה העברית. נכון שהשנה העברית מתחילה כאמור בחודש ניסן, אך חודש תשרי זהו החודש שבו אנו פותחים את השנה החדשה עם מאכלים רבים המסמלים כל אחד משהו מיוחד. חגי חודש אלול הינם חגים חשובים מכיוון שלאחר ראש השנה יש את החג החשוב ביותר לעם היהודי, חג מתן תורה. ראש השנה הוא חג חשוב שבא לפני חג מתן תורה, וחשוב להתארגן לחג מראש, כבר מעכשיו. ראש השנה הוא חג שבא לקרוא לעם לעשות תשובה לפני יום הכיפורים.

קייטרינג לחג ראש השנה
קייטרינג לחג ראש השנה

המאכלים הנפוצים

ישנם מאכלים שמסמלים את ראש השנה לכל אדם, אפילו לאנשים החילוניים:

  • תפוח בדבש – מאכל זה מסמל שנה מתוקה שתחל עלינו, מהסיבה שהתפוח והדבש שניהם מתוקים, ולכן בעת אכילת תפוח בדבש, נאמר ונאחל לכולם שנה טובה ומתוקה.
  • גפילטע פיש – מנהג מאכל הגפילטע פיש איננו קיים. הסיבה לאכילת הגפילטע הוא בגלל שזה ראש של דג, אך הגפילטע הוא אופן ההכנה של האשכנזים לראש של דג. ראש של דג הוא המנהג וזוהי המצווה הנכונה. בעת אכילת ראש דג, נאחל שנהיה לראש ולא לזנב.
  • רימון – מצוות אכילת הרימון מסמלת על שפע דברים טובים שצפויים להגיע בשנה הקרובה.

אילו מאכלים נצפה להם בקייטרינג?

המאכלים הנפוצים בקייטרינג לחג אינם מאכלים רגילים. המאכלים שמקבלים בכל קייטרינג הינם שונים, אך עדיין אלה הם אפשרויות אשר עומדות בדגשי המצווה והמאכל, וגם דברים שמחודשים ואיננו רגילים לאכול אותם כל שנה.

מדוע כדאי להזמין קייטרינג לחג ראש השנה?

ארוחת חג ראש השנה הינה ארוחה מלאה באורחים, ומלאה גם כן בכלים ובהכנות מרובות לקראת החג, לכן נרצה שהארוחה לחג תהיה מאורגנת בצורה מסודרת וטובה. לשם מטרה זו, קיימים שלל קייטרינגים שמטרתם לספק עבורכם את השירות המהיר והטוב ביותר. בנוסף, ישנם שלל מאכלים חדישים, קינוחים טעימים שסוגרים את הערב בצורה מושלמת לאורחים ועוד המון הפתעות. לפני שאתם מזמינים שירותי קייטרינג לאירועים, וודאו כי הקייטרינג בנוסף לכך כשר, תתאמו את ההזמנה מראש, וכיצד מגיע הקייטרינג הביתה.

צרו קשר כעת והבטיחו לעצמכם ולמשפחתכם ארוחת חג מפנקת.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד