כיבוד לאירוע אינטימי

כיבוד לאירוח אינטימי

אם אתם מתכננים מסיבה קטנה ואינטימית בבית או בכל חלל כמו גם בחלל עבודה, במרפסת, בחוף הים בטבע ועוד – חשוב שתדעו כי באמצעות כיבוד לאירוח המוגש באמצעות חברת קייטרינג: אתם לא צריכים לעבוד קשה.

אבל מהם הסוגים השונים של המאכלים שניתן להגיש לאירוח אינטימי? ואילו רעיונות נפלאים ישנם להכנת כיבוד לאירוע לבד? כל הטיפים בהמשך.

כיבוד לאירוע אינטימי

אם בחרתם בחברת קייטרינג לאירועים קטנים אשר ממנה אתם רוצים להזמין כיבוד לאירוע, חשוב שתשימו לב לדגשים הבאים בבחירת המנות:

פינגר פוד – שימו לב כי אתם יכולים להזמין לאירוע אוכל בצורת פינגר פוד שניתן לאכול אותו בעמידה וזאת תוך הסתובבות.

טריות – חשוב שהאוכל יהיה טרי ויוגש לכם ולאורחים חם וטרי.

מגוון – שימו לב כי אתם מזמינים אוכל מגוון שמתאים גם לצמחוניים וגם לטבעוניים.

צבעוניות – חשוב לשים את הדגש על אוכל טעים ומגרה.

אז איזה סוג אוכל ניתן להזמין לאירוע קטן?

אם אתם מתכננים אירוע קטן, שימו לב כי אתם מגישים מאכלים מגוונים כמו קישים, מיני טורטיות, סנדוויצ’ים, מיני פרעצלס, ירקות חתוכים ועוד. חשוב לגוון במידת המאכלים ולא לשכוח להזמין כמה וכמה סוגי מתוקים לקינוח כמו גם מכונת קפה טובה.

עוד מידע תוכלו למצוא גם באתר https://www.canapes.co.il/

אז איך מכינים אוכל לבד?

אם אתם רוצים להכין כמה מנות טובות לאירוע אינטימי ולא להתאמץ יתר על המידה, שימו לב לכמה רעיונות מעולים לכיבוד לאירוח אינטימי:

ביצה בקן – ביצה בקן מכינים מביצים קשות שהורתחו כמה שעות לפני האירוע או יום לפני האירוע. את הביצים הרתוחים חותכים לשניים, מוציאים בעדינות את החלק הצהוב (החלמון) כאשר את כלל חלמוני הביצה מערבבים עם מיונז וזיתים שחורים חתוכים. את המלית מחזירים לתוך הביצים, ומגישים קר.

פטריות ממולאות – רכשו פטריות גדולות מסוג שמפיניון. את הפטריות נקו מלכלוך, והוציאו את רגל הפטרייה בעדינות. הכינו תערובות של גבינה מלוחה וגבינה לבנה ותבלו בפלפל במלח. כעת מלאו את הפטרייה במלית ואפו בתנור עד להשחמה. הגישו חם.

רול שוקולד – הכינו מלית של שוקולד מומס, ביסקוויטים מסוג פתי בר מרוסקים עם פטיש, ומעט רום. את המלית הכניסו לניילון נצמד בדוגמא של פס עבה וגלגלו את המילית בניילון עד לסגירה וקבלת גליל נאה. הקפיאו את הגלילים, וביום האירוע הוציאו את הניילון הנצמד וחלקו את המלית ועיגולים שעוביים סנטימטר. בכך תקבלו קינוח מהיר ונפלא!

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד