ליטוש

איזה סוגי מרצפות מומלץ ללטש?

רוצה לבצע ליטוש למרצפות הישנות שלך? הנה סוגי המרצפות שניתן לבצע בהם ליטוש ובאיזה אופן ותדירות וכמובן ממה כדאי להיזהר כאשר מבצעים ליטוש מרצפות.

ראשית, מתי נבצע ליטוש מרצפות?

כאשר המרצפות שלנו מאבדות מן הברק שלהן והופכות להיות בלויות ומלוכלכות, ישנם מצבים שבהם גם פוליש לא יעזור וחייבים לבצע ליטוש ושיוך של המשטח על מנת להגיע לשכבה חדשה ונקייה, לעיתים חברת פוליש שעבדה לא נכון עם חומרים יכולה לגרום למרצפות לכתמים, גם במצבים אלו מומלץ לבצע ליטוש מרצפות.

אז איזה סוגי מרצפות ללטש?

מרצפות טרצו – הסטנדרט בכל בית שהוקם מלפני עשור ובמרבית הבתים כיום בישראל ניתן לראות את מרצפות הטרצו הפשוטות, עקב השנים הרבות המרצפות אוספות אבק ולכלוך, פוליש לא יפתור את שכבת הלכלוך הקשה ורצוי לבצע ליטוש עדין על מנת לקבל מראה של מרצפה חדשה ובולטת במיוחד, ניתן לשלב עם חומרי הברקה לקבלת מראה מבריק בהחלט!

ליטוש משטחי בטון מוחלק – בטון מוחלק נראה בדרך כלל בדירות סטודיו, לופטים, אולמות אירועים וגם מפעלים, כיום שימוש ברצפת בטון נכנס לז’אנר העיצובי ומשתמשים בו כעיצוב רטרו חדשני, לאחר ליטוש משטח הבטון רצוי להוסיף חומר אקרילי ליצירת שכבת הגנה לאורך זמן, עקב סוג המשטח הבעייתי.

ליטוש רצפת שיש – עולם הליטוש החל מהשיש, כאשר לא מצאו פתרון כיצד להבריק בריקים משיש (כאמור לא ניתן לבצע עליהם פוליש) התוצאות היו מדהימות ועולם הליטוש בהחלט גדל והתפתח על מרצפות נוספות, כיום ליטוש שיש עדיף על פוליש לשיש בכל מדד, מומלץ לחום לבעלי מרצפות שיש.

ליטוש רצפת עץ – סוג ליטוש שונה עם מכונה שונה כמובן, על מנת לחדש דקים שנפגעו מקרני השמש או רטיבות, משתמשים במכונה לליטוש ושיוף עץ לאחר מכן מוסיפים “שמן שרוף” או לקה להחזרת הצבע של הדק.

ליטוש מרצפות גרניט פורצלן – הדובדבן שבקצפת, ריצוף יוקרתי ואיכותי מיוחד ובעל ערך רב, ניתן לראותו בבתים החדשים ולבעלי ממון, כאמור ליטוש של גרניט פורצלן צריך להיעשות ע”י מקצוענים בלבד! עבודה לא נכונה על הריצוף יכולה לגרום לנזק רציני ועלות הריצוף הינה גבוה, יש להשתמש במשנה זהירות כאשר עובדים עם גרינט פורצלן ולבדוק היטב את החברה אותה הזמנתם, מומלץ גם לחתום על חוזה במידה ויש גרימה של נזק.

עושים ליטוש רק על מרצפות ישנות?!

בעיקרון ליטוש מרצפות מבצעים לצורך חידוש הרצפה והחזרת ברק וצבע, כאשר ישנם מקרים בהם הרצפה פגומה מסיבות שונות כמו: שפיכת חומצה, אקנומיקה, חומר שעמד זמן רב, יש לבצע ליטוש ולהסיר את השכבה בעלת הכתם, לאחר מכן מבצעים פוליש והמרצפות חוזרות למצבן הרגיל ושוב בעלות ברק וחן. להזמנת ליטוש מרצפות לביתך – לחץ כאן וקבל מידע, טיפים והצעת מחיר בעבור ליטוש מרצפות מקצועי.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד