קייטרינג בשרי

מחפשים קייטרינג בשרי לאירועים בתל אביב והסביבה?

תארו לכם שהאירוע שהכנתם, מגיש את האוכל שאתם הכי אוהבים? דמיינו שהאוכל בטעמים יצירתיים, מופלאים, ושהאורחים לא ישכחו את האירוע שלכם למשך זמן רב. מדובר ביצירת אומנות טעימה לחיך, כזו שמייצרת הנאה, רק במבט עיניים, עוד הרבה לפני שהיא נכנסת פנימה, אבל גם אחרי זה, מדובר בתענוג צרוף. כל מה שאתם צריכים, זה לבקש קייטרינג בשרי לאירועים.

קייטרינג בשרי

בתל אביב והסביבה יש שפע של הצעות קייטרינג

באזור תל אביב יש מגוון רחב של חברות קייטרינג, אך לא כולן מקצועיות בתחום האירועים הקטנים, כאלו שיודעות להפוך כל מנה למנה מושלמת בפני עצמה, כזו שלא תשכח. אם המזון באירוע שלכם חשוב לכם, בדקו את האופציות ברמה הגבוהה יותר, אירועי נישה, כאלו שמשאירים טעם של עוד.

מנות לדוגמה, כמו מנות פתיחה של דים סאם בשרי למשל, ממולאים בכל טוב הארץ, עוף, בקר, אורז וירקות שונים, כשמגש של 96 יחידות, עם שני מטבלים אסיאתיים יעלה כ-385 שקלים חדשים בלבד.

מגשי דגים לכ-12 סועדים

הזמנת אירוע קייטרינג שלם כמובן כולל גם אנשי צוות, שף פרטי אם נדרש, ציוד ואירוח. אך אם אתם מעוניינים רק במגשי אירוח, או לפחות כדי להבין את סדרי הגודל של מחירי המנות, המשיכו לקרוא. מדובר במנות דגים, שמוכנות במגשים לכ-12 סועדים, וכוללות דגי ים צפוני כמו סלומון, או דגי מים מתוקים, כמו אמנון, המושט המוכר והאהוב. הדגים מוגשים כפילה, כסושי, כשיפודים, כשניצל או כסביצ’ה, סלט דגים חי ומוחמץ, אהוב במיוחד, ושולח ישר אל מחוזות אקזוטיים בטעמו המופלא.

אם חשקה נפשכם במנת בשר איכותי, עם נגיעות של שף אמן, הגעתם למקום הנכון. בשר בקר, במגוון דרכי הכנה, רטבים מתקתקים, כמו רוטב שוקולד ייחודי, ועוד הפתעות. היצירתיות ופריצת הגבולות, פורצת מהמנות והופכת את האירוע שלכם לחגיגה אמיתית.

קינוחים שנותנים את סיום הארוחה המושלם

לקינוחים יש יכולת לסגור את הארוחה בדרך מיוחדת, או הפוך מכך. זהו הטעם שנשאר בסיום, כשמסיימים את האירוע, כך שחשוב שיהיה מיוחד. מגוון קינוחים מפנק הוא הכרחי גם בקייטרינג בשרי.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד