מוצרים ללא גלוטן

מוצרים מגרים במיוחד ואפילו ללא גלוטן

אם אתם רגישים במיוחד לגלוטן, אתם מכירים את תחושת ההחמצה העוברת בכם כאשר אתם עוברים ליד מאפייה ריחנית המציעה באגטים, פיתות, לחמים טריים, עוגות, עוגיות ועוד מגוון רחב של מאפים. אתם רוצים לנגוס בהם ולחוש את הטעם המתגלגל לו על הלשון, אך אתם נמנעים מלעשות זאת, שכן אתם יודעים מה יהיו ההשלכות של הדבר – הקאות, קשקשים בקרקפת, בעיות בקיבה ועוד. אף על פי כן, היום למרבה המזל קיימת מודעות גבוהה יותר לייצור מאכלים אשר נועדו לחולי צליאק, ולכן היום יכולים החולים ליהנות ממוצרים מגרים במיוחד ללא הרכיב המזיק להם.

הכירו את המוצרים המשובחים שאתם יכולים לאכול ללא חשש

במאפיות מקצועיות ניתן למצוא מוצרים ללא גלוטן ואפילו מגרים במיוחד. אלה רק כמה מבין מוצרים ללא גלוטןהמוצרים שכדאי להכיר:

  • עוגיות – לפני עידן העוגיות ללא גלוטן, נאלצתם להתנגד בכל תוקף לעוגיות המוצעות לכם בימי הולדת. היום יש עוגיות ללא חשש גלוטן שאתם יכולים לאכול ללא חשש ומבלי להקיא אותם לאחר מכן.
  • לחמניות – נמאס לכם לנשנש אגוזים בעבודה בעוד הקולגות שלכם נהנים מטוסט משביע? עכשיו תוכלו לקנות לחמניות מגרות ללא חשש גלוטן וליהנות מסנדוויץ’ איכותי.
  • פיתות – אם עד עכשיו הפלאפל היה עבורכם בגדר האיסור, הרי שכעת אתם יכולים ליהנות ממנו ללא חשש. כי כאשר יש פיתה ללא גלוטן, אתם יכולים להכין פלאפל בבית ולאכול בנוסף גם סלט טעים עם חמוצים.
  • לחם – הלחם הוא המאכל הבסיסי ביותר של האדם, אבל אתם כחולי צליאק לא יכולתם ליהנות ממנו עד עכשיו. כי כשיש לחם ללא גלוטן, תוכלו לשלב אותו עם גבינות, סלטים, ממרחים ומה לא.
  • מאפי עלים – מאפים טעימים רבים עשויים מבצק עלים כמו בורקס גבינה או תפוחי אדמה. היום ניתן להשיג מאפים אלה בקלות גם ללא גלוטן.

עורכים מסיבה ללא גלוטן

מוצרים מגרים במיוחד ללא גלוטן מקיפים אותנו מכל מקום, ולכן ניתן בהחלט לשלב אותם בתפריט היומי של חולי הצליאק. ומעבר לכך, כעת כל הסובלים מרגישות לגלוטן אינם צריכים לחשוש ממסיבות ואירועים חברתיים. כי עם מגוון רחב כל כך של מאפים ללא גלוטן, השמים הם הגבול.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד