אמן חושים

איך לומדים להיות אמן חושים

אומנות חושים זוהי אומנות מיוחדת של קריאת מחשבות באופן פלאי ומפתיע ביותר. מובן שאין כאן נבואה כפי שזה יכול אולי להיראות במבט מן הצד, אלא שמדובר בטכניקות שונות יחד עם מגוון של יכולות שונות הקשורות לאופן החשיבה האנושית וכך מסוגל האומן ‘לגלות’ כביכול עובדות בלתי ידועות על הצופים במופע או על אנשים אשר בסביבתו.

היכן נקיים מופע עם אומן החושים?

כאשר מחפשים הופעה מיוחדת לילדים, משהו שמעבר לסטנדרט, שיותיר את המשתתפים מופתעים והמומים לגמרי, או אז יכולה להיבחר האופציה של מופע של אומן חושים. הוא מסוגל לעשות שימוש עמוק בחושים שלו שהם בעצם זהים לחושים של כל בן אנוש באשר הוא אך לאחר שהוא חידד אותם ולמד כמה דברים, הוא מצליח לגלות דברים מדהימים ומפתיעים על הנוכחים במופע…

התכנית המפעילה את כולם –

תכנית מעין זו לא מצליחה להותיר משתתפים פאסיביים. אמנם תמיד יש את ה’סנובים’ מבין המשתתפים שלא ממש נאה להם לפרגן ולהשתתף במופע. אך כאשר אומן החושים מופיע על הבמה, הוא מצליח לשתף את כולם! אין אחד שנותר רדום ואינו מתעניין בנעשה. כי המופע המרהיב של אומן החושים מספק עניין וסקרנות ומעורר לחיים את כל המשתתפים.

איך רוכשים את האומנות המיוחדת הזו?

אז זה כנראה מסקרן גם אתכם ללמוד את האומנות. ללמוד לנצל את החושים הטבעיים אותם ברא בנו בורא העולם. למי זה מתאים ומי אכן יצליח להגיע לפסגה הזו? בדרך כלל מדובר בכאלה שכבר מילדות נמשכו לתחום של הקסמים ושל הטלפתיה. הם תמיד ניסו לחקות את הקוסמים הגדולים ולהגיע לבד לתהליכים באמצעות זריזות ידיים וליצור קסמים משלהם. לילדים כאלה יש פוטנציאל עצום להגיע בסופו של דבר לכתר הנכסף של הקוסם ואומן החושים והטלפתיה. הם נושמים וחיים את הנושא וזהו קרש הקפיצה המשמעותי ביותר אשר באמצעותם הם מצליחים להגיע רחוק.

מובן שישנם גם הלימודים השונים אותם ניתן ללמוד ולהתמקצע אצל מיטב המומחים בתחום האומנות הזאת. אך כאשר קיים הבסיס הטבעי בתוך הילד עצמו ונראה שיש לו את זה ממש בנשמה, או אז ישנם סיכויים גבוהים ביותר להצלחה!

היכן לומדים את כל הטכניקות הללו?

כאשר רוצים ללמוד היטב את כל התחום של אומנות החושים ולהפוך אותו למקצוע של ממש, יש את ההשכלה בתחום אותו רוכשים בדרך כלל בסדנאות שונות המתקיימות מעת לעת על ידי אומנים שונים  ומומחים בתחום. ישנם הרבה ספרים מהם ניתן לקנות ידע רב ומגוון של כלים שונים. קריאת מאמרים של אנשי מקצוע בתחום הקסמים ואומנות החושים והטלפתיה, ישנם הרבה קלטות וכמובן גם סרטי וידיאו של אומנים שונים מהם ניתן ללמוד הרבה מאוד. ספרי פסיכולוגיה, מאמרים הדנים בהרחבה על השפעות שיש לנו על תת המודע, כל הנושא של הדמיון מודרך סגסטיות ועוד. העולם הזה הוא עולם קסום ומדהים וכאשר צוללים לתוכו קשה עד בלתי אפשרי להתנתק ממנו.

עבודתו של אומן החושים –

כאשר אומן החושים מתחיל לעשות שימוש בידע אותו צבר במשך השנים הוא זוכה למשוב מדהים מצד הצופים. כולם מרגישים בעננים בסיומו של המופע. אין סיפוק גדול מזה כאשר הצופים והמשתתפים בפעילות יוצאים ממנו עם חיוך ענק ומאושר.

התגליות המדהימות אותם גילו להם על עצמם מדהימים אותם ביותר וגורמים להם לחוש הרבה יותר טוב עם עצמם. (כי האומן לא יגלה את הדברים הפחות מחמיאים…)

למדנו כי אומנת החושים זוהי אומנות מרתקת ומבוקשת ביותר, וכדאי מאוד להכיר אותה לעומק.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד