קמין עץ

קמין עץ

מזג האוויר בישראל מתחלק כידוע לשניים, שמונים אחוז מהשנה יש שמש ובעשרים אחוז קר. יהיו שיטענו שבשביל עשרים אחוז לא שווה להשקיע אך כל מי שיש לו קמין עץ יודע שאפילו בשביל עשרים אחוז מהשנה, שווה ומשתלם לבנות בבית קמין.

הרעיון של קמין הוא די פשוט, מדובר על כמין אח, כמו שאנחנו מכירים מהסרטים, אשר לתוכו מכניסים עצים מסוגים שונים ומבעירים אותם בהבערה מסוגים שונים. העצים נשרפים ומחממים את החדר. אנחנו יכולים למצוא מגוון סוגים של קמיני עץ אותם נתן לבנות בפנים הבית בחדרים שונים, כמו סלון, חדרי שינה ועוד, וכן ניתן לבנות קמין עץ חיצוני במרפסת או בחצר, בשניהם נוכל ליהנות מחימום ייחודי בזמן שמסביב קר.

לפני שאנחנו מחליטים היכן לבנות קמין עץ עלינו להחליט כיצד ויתרה מזו, יש מספר דברים שעלינו לקחת בחשבון על מנת שנוכל ליהנות מהקמין שלנו. תחילה יש לומר שניתן לבנות קמין עץ בכל סוג של בית אנחנו רק צריכים להחליט היכן אנחנו רוצים למקם אותו וכיצד.

לקריאה נוספת וצפייה בקטלוג קמיני עץ ומגוון קמינים נוספים.

כאמור, אנחנו יכולים לבנות קמין עץ בכל אחד מחדרי הבית, החל מהסלון, חדרי שינה, מרפסת, גג, מרתף ועוד. מה שחשוב שנשאיר שטח לקמין, וזאת גם על פי המיקום שלו וכן על פי הגודל שלו. אנחנו יכולים למצוא קמינים קטנים שתופסים שטח מצומצם של החדר בעוד שאנחנו יכולים להשתמש בשטחים נרחבים יותר על מנת לבנות קמין גדול. בדרך כלל, קמין כזה ישרת חדרי אירוח גדולים ולא פעם, נמצא קמינים כאלה במסעדות, בתי קפה ואולמות אירוח.

כפי שציינו, עלינו לקחת מספר דברים בחשבון כשאנחנו מחליטים להתקין קמין עץ, ראשית, עלינו להחליט באיזו צורה יוקם הקמין, האם יהיה זה קמין חיצוני או פנימי, כלומר כזה שמשתלב עם אלמנטים נוספים בחדר, שנית, עלינו להחליט היכן למקם אותו. אנחנו יכולים לבדוק את האופציה לקמין נייד ובמידה ואנחנו מעדיפים שלא, אזי שאנחנו צריכים לבחור מיקום אידיאלי לקמין, מיקום שיאפשר לנו ליהנות ממנו בצורה אופטימאלית.

סוג וגודל הקמין יקבעו גם על פי האמצעים שנצטרך להשתמש בהם לצורך ניקיון הקמין. אנחנו לא נרצה שיהיה זה קמין שאנחנו נתקשה לנקות אותו או לא נוכל לבצע זאת באופן נכון. הניקיון הוא חלק מהותי מכל סוג של קמין ולכן חשוב שניקח זאת בחשבון.

נקודה אחרונה, ההחלטה איזה קמין לבנות היא גם תוצאה של יכולות כלכליות, לא רק בזמן הקמת הקמין אלא לאורך גם בעת שאנחנו משתמשים בקמין.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד