מונית גדולה לשדה התעופה

מונית גדולה לשדה התעופה – איך בוחרים?

זקוקים למונית לשה התעופה? אם כן, חשוב שתדעו כי בחירת שירותי הסעות לנתב”ג נחשבת יעילה יותר מנסיעה לשדה עם הרכב הפרטי, זאת בעקבות המחיר הנמוך של הנסיעה ביחס לעלויות דלק ועלויות חנייה של מכונית פרטית. נהיגה מקצועית, סיוע עם המזוודות, נסיעה בטוחה ויעילה יותר והגעה אל השדה בשעה המתאימה – כולם מהווים שיקול רציני עבור מי שצריך להגיע לשדה ובוחר במונית. אבל כמה תעלה מינית גדולה לשדה התעופה?

מי שזקוק למונית גדולה או לרכב הסעות שייקח אותו אל שדה התעופה, הוא בוודאי איש או אשת משפחה שנוסעים עם הקרובים לטיול או למגורים בחו”ל. בחירה ברכב גדול  מתאימה לצוותים שנוסעים לחו”ל, לקבוצות מטיילים, למשלחות וכדומה. במקרים כאלה רבים ינסו למצוא מוניות לשדה תעופה מתל אביב למשל שמתאימות לכמות הנוסעים שצריכים להגיע אל שדה התעופה. 

אז כמה זה עולה לנו?

מחיר המונית יקבע לפי מספר פרמטרים ביניהם: המרחק של נקודת המוצא משדה התעופה, המיקום של השדה ביחס לנקות המוצא, מספר הנוסעים ושעת הנסיעה. חשוב לדעת כי התמחור משתנה בין נסיעה בשעות היום לשעות הלילה, בעוד שבשעות הלילה המחיר עולה. המחירים עבור נוסע אחד נעים בדרך כלל בין 100 ל 150 שקלים לנסיעה, בעוד שעבור קבוצות אפשר לקבל הנחה משמעותית. 

כיצד בוחרים את המונית? 

כאשר אתם בוחרים חברת הסעות לנתב”ג, יש לשים לב למספר דגשים:

מקצועיות – וודאו כי החברה מקצועית ואיכותית ותוכל להנחות אתכם לגבי שעת היציאה אל השדה ובנוגע לנושאים אחרים רלוונטיים כמו בקישור זה

יעילות – בחרו חברה יעילה שיודעת לסדר את סדר האיסוף של הנוסעים בצורה יעילה. 

מידע – קבלו מידע אודות שעות היציאה אל השדה, אודות עלויות, והתאמת הרכב לצרכים שלכם. 

 מחיר – בצעו השוואת מחירים בין מספר חברות הסעות מקצועיות ובחרו חברה מקצועית שתספק מחיר נוח. 

המלצות  – בחרו חברת הסעות לנתב”ג שקיבלתם אודותיה המלצות טובות. בכך תוכלו להגיע בקלות ובשלום אל שדה התעופה ואף לחזור בקלות עם אותה החברה לבית, זאת לאחר החזרה לארץ. בהצלחה! 

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד