שרת אחסון

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים שרת אחסון?

אחד הדברים החיוניים ביותר להקמת אתר, הוא השרת, ולו כי לולא השרת, לא ניתן יהיה להעלות את האתר לאוויר. כשבוחרים חברת אחסון, חשוב לבצע החלטה מושכלת, זרת בשל העובדה שמדובר באלמנט שעשוי להשפיע באופן ניכר על נתוני האתר שלכם ועל קידומו במנוע החיפוש. מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים שרת אחסון? ריכזנו עבורכם מידע חשוב בנושא.

שרת ישראלי או בחו”ל?

אחת ההחלטות שתצטרכו לקבל היא האם לאחסן את האתר שלכם על שרת ישראלי או לחלופין לבחור בשרת שממוקם בחו”ל. ובכן, אם אתם פונים לקהל יעד ישראלי, מוטב יהיה לבחור בשרת שממוקם בארץ, ולו כדי לשמור על זמני טעינה מהירים. פה נעצור לציין כי GNS היא אחת החברות המוכרות בשוק, והיא מספקת שירותי אחסון איכותיים במיוחד.

נפח דיסק

חשוב לבחון את נפח הדיסק של השרת, ולו כדי לוודא מהי כמות המידע שתוכלו לאחסן באתר. זה רלוונטי בעיקר עבור אתרים גדולים שזקוקים לאחסון של תכנים מרובים.

בחרו את סוג השרת האידיאלי

יש כמה סוגים של שרתים, כשחשוב לבחור את הסוג שמתאים לאתר שלכם ועונה על דרישות המיחשוב שלכם. למשל שרת שיתופי יתאים לאתרים קטנים, ואילו שרת פיזי יתאים לאתרי מסחר ואתרים מאוד גדולים. כמו כן, שרת VPS הוא האידיאלי, ולו כי הוא עשוי להתאים הן לעסקים קטנים והן לארגונים, כשניתן להתאים את משאבי השרת הרצויים, ואף להגדיל משאבים בעתיד, בהתאם לצמיחת האתר.

גיבויים על בסיס יומי

מוטב לבחור בחברה שמבצעת גיבויים לאתר על בסיס יומי, זה יאפשר לכם להיות בראש שקט ולדעת שגם אם משהו השתבש – תמיד ניתן לשחזר את הגיבוי האחרון של האתר.

תמיכה טכנית

שירות לקוחות איכותי זה בהחלט חשוב, וכך גם תמיכה טכנית שעשויה להיות יעילה במקרי חירום או ברגעים בהם אתם נתקלים בבעיות בשרת או מתקפת סייבר. מוטב לבחור בחברה שמעסיקה צוות של עובדי תמיכה טכנית שזמינים עבור הלקוחות, כך תוכלו לוודא שיהיה לכם מענה במקרה הצורך.

מחיר

חבילות אחסון האתרים הן שונות, ומשתנות מחברה לחברה. המחיר הוא לא הפרמטר העיקרי, אבל הוא בהחלט חשוב, ובייחוד עבור עסקים בעלי תקציב מוגבל.

 

בהצלחה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד