או די טי

למי מתאימה סדנת או די טי?

כולם אוהבים לשחק. זוהי קביעה שאין עליה עוררים. התינוק הקטן, מגיל רך ממש, נהנה לשחק, חוקר את המשחקים ואת החפצים המוצעים לו ובודק איך הוא יכול לשחק איתם. ברור שעם הגיל היכולות משתכללות והילד לומד לשחק בצורה יותר מעניינת ואף יותר מאתגרת.

הבעיה שלנו כיום היא כי העיסוק במשחקים הטכנולוגיים והמסכים הרבים ששטפו לנו את החיים, הזניחו והניחו בקרן זווית את המשחקים האמיתיים של פעם ורבים מהילדים של היום כבר הרבה פחות מתעניינים במשחקים פיזיים רגילים איתם שיחקנו בעבר.

לומדים מחדש…

אז אם העולם כל כך משתנה ולא תמיד זה לטובתנו, ברור שיש דברים שאנחנו חייבים לנסות לשמר ולשנות. הילדים של היום גדלים בתוך בועה דיגיטלית מוזרה אשר אינה טבעית כלל וכלל לאופי שלהם. ילד חייב לרוץ, הוא צריך להשתולל, הוא אמור לטפס, לאתגר את עצמו שוב ושוב במשחקים פיזיים שונים והרבה פחות לשבת מכורבל על הכורסא ולבהות במסך או למפרע להילחם באיזושהי דמות משחק ווירטואלית.

אנחנו מנסים לקחת מעט את העולם אחורה ולמשוך את החבר’ה אל המשחקים המקסימים שאהבנו בעבר ואשר עליהם כל אדם מהדור הקודם נהנה להתרפק ולהיזכר בעונג.

אם זה סתם כך משחק – סולמות וחבלים ואם זה משחקי שש בש. כל משחק כזה הצליח בעבר לרכז סביבו ילדים ובני נוער לשמך שעות ארוכות של חוויה וכיף. אז למה שזה לא ימשיך לקרות גם לנו.

אז האמת שאת כל זה אפשר פשוט ללמוד.

סדנת או די טי מתאימה ומיועדת לכל מי שמתעניין בעולם המחקים ורוצה להפעיל את עצמו או את הקבוצה שהוא מביא על מנת להעניק להם שעת איכות משובחת במיוחד.

אז כדי שזה יקרה צריך ליצור אתנו קשר בלינק הזה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד