ביטוח מנהלים

חוסכים נכון לגיל הפרישה

להיות אדם אחראי זה אומר לא לחשוב רק על ההווה אלא גם לקחת בחשבון את העתיד שלנו. בעוד שאנשים שעובדים בתור שכירים בכלל לא צריכים לחשוב על הפנסיה, כי זה יורד להם מהמשכורת באופן אוטומטי, הרי שאצל עצמאים לא זה המצב. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו רבים אחרים, חושבים על הביטוח שהכי כדאי לכם לעשות בתור עצמאים ועל הפנסיה שבסופו של דבר תגרום לכך שלא תרדו ברמת החיים עם הפרישה. אם תעשו חיפוש קצר ואם תקראו מעט על הנושא אתם תראו שעולם הפנסיות והביטוחים הוא עולם אינסופי, מה שעלול הרבה פעמים לגרום לנו ללכת לאיבוד. עם זאת, יש דבר אחד שאתם יכולים להיות בטוחים לגביו, והוא: שהאופציה של ביטוח מנהלים תוכל להתאים לכם ושווה לברר על הנושא כמה שיותר פרטים.

מה מיוחד בביטוח הזה?

הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת כאשר אתם חושבים על ביטוח מנהלים, זה שהוא כולל שלושה סעיפים חשובים ומהותיים:

  1. החיסכון שלכם לגיל הפרישה
  2. הכיסוי הביטוחי למקרה של פטירה מוקדמת
  3. הכיסוי במקרה של אובדן כושר העבודה

אין ויכוח על כך שאף אחד מאיתנו לא היה רוצה למצוא את עצמו בסיטואציה שבה הוא צריך להפעיל את הביטוח, אך בחיים כמו בחיים – אין לדעת מה יוליד יום. משמעות הדברים היא שהצעד החכם ביותר שתוכלו לעשות הוא להגן על עצמכם מפני כל צרה שלא תבוא ולכן ביטוח מנהלים זו בחירה נכונה.

לאיזו חברת ביטוח שווה לכם להתקשר?

זה לא סוד שישראל מלאה בחברות ביטוח שיכולות להציע לנו שירותים שונים ומגוונים, אך לא בכל מקום נקבל את הטוב ביותר. יש מקומות שבהם נשלם מחירים גבוהים מידי על דמי הניהול ואילו במקומות אחרים לא נקבל מענה מספיק מהר בעת הצורך. לכן ההמלצה שלנו היא לברר כמה שיותר פרטים אודות חברת הביטוח שאליה אתם פונים, כי מה פתאום להתפשר על חברה שאינה מספיק טובה? על התשלום החודשי שלכם מגיע לכם לקבל את הטוב ביותר וכדאי לבדוק לאיזו סוכנות ביטוח תרצו לפנות.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד