1791026-min

אפשרויות השקעה לא רק בבית השקעות

כאשר מדובר על השקעות, רוב האנשים חושבים באופן אוטומטי על בנקים או על בתי השקעות פרטיים. לרוב האנשים עולה תמונה של גרפים מסובכים, מניות שעולות ויורדות ושפה מקצועית שלרוב אינה נגישה, עבור אנשים שלא מגיעים מהתחום. אך חשוב להבין כי כל אחד יכול לקחת את האחריות על הכסף שלו ולהתחיל להשקיע אותו בצורה נבונה ומושכלת. אופציה אחת, היא כמובן לתת לו לשכב בבנק בתוכניות חיסכון שונות. אופציה זו אינה מכילה שום סוג של סיכון, אך גם התשואה נמוכה בצורה מגוחכת. רוב הבנקים מחייבים לסגור את הכסף לתקופה ארוכה של 5 שנים ואף יותר, על מנת לספק ריבית חיובית. לכן אין שום הגיון להשאיר את הכסף בחשבון הבנק. יש צורך להשקיע את הכסף באפיקים אחרים, על מנת ליהנות מתשואה גבוהה ומשתלמת יותר.

 

אפשרות השקעה לא רק בבית השקעות – כדאי להכיר!

רוב האנשים בוחרים להשקיע את הכסף שלהם בתיק השקעות, דבר שנעשה לרוב באמצעות הבנקים או בתי ההשקעות הפרטיים. מדובר על דרך קלאסית, הגוררת לא מעט עמלות שונות ומשונות שהבנקים ובתי ההשקעות נוטים לגבות. למשל, לא ניתן היום להחזיק בתיק השקעות, מבלי לשלם דמי ניהול גבוהים, עמלות על מכירה וקנייה של מניות או אגרות חוב וכדומה. אומנם נראה כי מדובר על אחוזים זניחים, אך בסופו של יום, זהו סכום כסף בלתי מבוטל, אשר יורד מהרווחים של ההשקעה שלכם. לכן חשוב להכיר את האופציה של פוליסת חיסכון, המאפשרת לכל אחד ליהנות מתנאים טובים ונוחים יותר. פוליסת החיסכון מנוהלת על ידי חברות ביטוח מובילות, ולמעשה הן מאפשרות לכל אחד ליהנות מתשואה גבוהה יחסית, מבלי לשלם עמלות קנייה או מכירה ומבלי לייצר אירוע מס, במידה ומעוניינים לעבור ממסלול השקעה אחד למשנהו, אפשר להגיד שהם הכשרה בסט אינווסט. כמו כן, כדאי לדעת כי דמי הניהול נמוכים יחסית, וניתן אף להוריד אותם יותר, בהתאם לסכום הכסף המופקד וליכולות המשא ומתן של הלקוח.

לסיכום, ניתן היום למצוא לא מעט סוגים שונים של אפשרויות השקעה. אפשרות השקעה לא בבית השקעות, מהווה את אחת האופציות המומלצות ביותר.

 

למידע וייעוץ על ידי המומחים שלנו הכנסו לאתר: https://lirot.co.il/.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד