חברה לפינוי דירות

לא מצליחים לתפוס אלטעזאכן ברחוב? יש באינטרנט!

יש שכונות שמגיע אליהן באופן קבוע אלטעזאכן אחת לכמה ימים ואז קוראים לו שייקח פריט זה או אחר שלא צריכים בבית כמו מכונת כביסה שהתקלקלה, עגלה של תינוק, או כל פריט אחר שאפשר להיפטר ממנו.

קוראים לאלטעזאכן דרך האינטרנט 

אם לשכונה שלכם לא מגיע אלטע זאכן לעיתים קרובות, הפתרון הוא מאד פשוט. מגיעים לאתר האינטרנט הרלוונטי ומבקשים פינוי של החפצים המיותרים.

שיטת פינוי המוצרים מהבית 

אם מדובר בפריט בעל ערך כספי, לא ישלם הלקוח עבור הפינוי. אך אם מדובר במוצרים שאין להם כל ערך כספי ולכן את רובם יש לפנות באמצעות מכולת אשפה, הלקוח ישלם בהתאם להיקף הפריטים.

גם האלטעזאכן אשר מעביר את מכולת האשפה לאתר מורשה בהתאם לאישורים של המשרד להגנת הסביבה על פי סוג הפסולת, נדרש לשלם את העלויות הנלוות כדי לא לשלם קנסות. 

פינוי תכולה של דירות 

כאשר יש לפנות תכולה של כל הדירה, לדוגמה אם אדם נפטר או אם אדם שכר את הדירה והשאיר בה ציוד רב וזוהמה, נציג החברה מגיע ובוחן את התכולה, הכמות של האשפה ואם יש פריטים במצב טוב שיכולים לשמש אנשים אחרים.

אם רוב הפריטים מיועדים לזבל, על הלקוח לשלם את עלות הפינוי. אך אם אפשר להציל חלק מהציוד ולמכור אותו, הלקוח לא ישלם בגין הפינוי וההכנסות של החברה ינבעו ממכירת הציוד. במקרים הללו חלק מהציוד גם נתרם למשפחות נזקקות, כדי שיוכלו לחיות בכבוד.

> הכירו שירות פינוי מחסנים באתר פינוי בזמן

שירות מהיר ויעיל

המטרה של פינוי דירה היא כדי שהבעלים ישפץ אותה, ישכיר או ימכור ולכן המהירות חשובה עבורו. ברוב המקרים הפינוי מתבצע בתאריך שהוא קרוב ובהתאם לכמות הציוד, הדירה מתפנה בזריזות.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד