1891231 (1)-min

כלבים למכירה

מבררים על כלבים למכירה? חשוב להתייחס לכמה מרכיבים חשובים ביותר בעת הבירור. המשמעות של הבירור הינה ישירה על הקנייה שלכם. כדי שתקבלו החלטה טובה ותבחרו בתבונה את חיית המחמד הבאה שלכם. כך שתיהנו ממנה ולא תתחרטו שהכנסתם אותה אליכם לבית. להלן כמה היבטים חשובים שנוגעים לנושא כלבים למכירה.

נקודות חשובות לעניין כלבים למכירה

  1. גזע – יש להתייחס ברצינות גדולה מאוד לגזע של הכלב. כי אמנם לכולם מתאים הכינוי כלב מחמד. אבל כל אחד מהם מתנהג אחרת ומתאים כתוצאה מכך לסוג אחר של משפחה. יש כלבים נעימים וחברותיים שמתאימים כל כך לחיות לצד ילדים. אחרים עלולים ליפול ולהינזק מילדים לא זהירים. ואילו כלבים עזים יותר עשויים להזיק לילד.
    אנחנו ממליצים על פודל למכירה.
  2. בריאות – בעניין הגזע צריך לזכור כי לכל גזע יש תופעות בריאות אופייניות. זה בהחלט שיקול נוסף בנושא. מעבר לכך צריך לזכור שהנושא הבריאותי מצריך גם בדיקה ביחס להורי הכלב ובעיות הבריאות שהם סובלים מהם. כי רקע תורשתי בהחלט יכול לגלות לנו דבר או שניים על הבריאות של הכלב.
  3. גיל – לא כל כלב כדאי להתחיל לגדל בכל שלב שהוא. יש כלבים שהגיעו לגיל בוגר ולא עברו אילוף כמו שצריך. נתון כזה יכול להיות לנו למוקש ולהקשות עלינו ביותר. כי להתחיל לאלף כלב בוגר זה עניין מאתגר וקשה במיוחד. זה לא מתאים לכל אחד.
  4. זמן ומאפייני חיים – יש לבדוק את הצרכים של הכלב בהתייחס לזמן ולאורח החיים שלכם. יש כלבים שאם לא תבלו איתם מספיק ולא תקפידו על זמן משותף הם ייכנסו לסטרס ויפתחו חרדות. חשוב לבדוק את הצרכים החברתיים של הכלב כמו גם כל צורך אחר בהתייחס לאופי ולגזע.

 

פנו אלינו עוד היום – http://www.wisedog.co.il/.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד