1960289 (1)-min

למה הלוואות חברתיות בעזרת טריא

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשמוע יותר ויותר את הביטוי הלוואות חברתיות. בין אם מדובר בביטוי שנוצר כתוצאה מהמשבר של שנת 2008, בין אם מדובר בתהליך שהואץ עם השנים, כולל בישראל בעקבות המחאה החברתית, וכן אין ספק שאחד הדברים שהפכו את המוצר הזה לפופולארי ונפוץ, הוא כל האינטרנט והיכולת להתחבר אל גורמים שונים בדרכים פשוטות ומהירות.

אחת החברות שמתמחות בתחום של הלוואות חברתיות היא חברת טריא. מדובר על אחת החברות המובילות היום בתחום, ולראיה, לאחרונה היא החליטה לממש את היכולות שלה ולהיסחר בבורסה. בין היתר, בזכות הפעילות הענפה שלה במה שמכונה הלוואות חברתיות, הלוואות עמיתים.

לפני שנסביר מדוע משתלם לקחת הלוואות חברתיות בעזרת טריא, חשוב להבין מה זה אומר בכלל הלוואה חברתית ולמי היא מיועדת.

הלוואה חברתית היא הלוואה שניתנת על ידי אדם פרטי לאדם אחר, דרך גורם מתווך. לא מדובר בהלוואה של הורה לילד או חבר לחבר, אלא מדובר במצב בו אדם פרטי פונה לעסק או מוסד כגון טריא, ומבקש לקבל הלוואה. העסק עצמו לא מספק את ההלוואה, אלא הוא פונה למשקיעים שלו, ומציע להם אפשרות לספק את ההלוואה. במידה ויש משקיע שמגלה עניין וחושב שהוא יכול להרוויח מהלוואה שכזו, אז הוא מספק אותה בתנאים שנראים לנו מתאימים, באופן שהלווה יוכל להחזיר אותה בעתיד.

 

מדוע משתלם לבצע את התהליך דרך טריא

ההסבר לכך הוא פשוט. מדובר על גורם שהוא גם אמין, גם שקוף וגם יש לו את הכלים הנדרשים על מנת לבחון היטב הן את מי שמבקש את הלוואה, בשביל לוודא שהוא אכן יוכל לעמוד בתנאים ולהחזיר אותה, וכן החברה בוחנת את המלווה, על מנת לוודא שהוא גם יכול לספק את ההלוואה וגם התנאים שהוא דורש הם סבירים ורלוונטיים ללווה.

צריך להדגיש, כל התהליך מתנהל בצורה מסודרת, מאורגנת, על ידי צוות החברה, אנשי מקצוע מובילים בעלי ניסיון רב בתחום. לכן, זה הרבה יותר נכון לקבל הלוואות חברתיות באמצעות החברה ולא בדרכים אחרות, בוודאי לא בדרכים לא מסודרות.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד