מערכות קולנוע ביתי

איך בוחרים מערכות קולנוע ביתי?

מערכות קולנוע ביתי נועדו להעניק חווית צפיה קולנועית, חסרת פשרות. הן משיגות את זה בזכות שילוב של גורמים – מרכיבים שונים של מערכת שיוצרים מכלול הגדול מסך חלקיו. כדי לבחור את המערכת בצורה טובה, יש להתייחס למרכיבים כגון סוג הטלוויזיה או המקרן, המגברים, הרמקולים וכמובן אופי סידורם בחלל. מערכת טובה אך כזאת שלא תתאים לחלל אצלכם בבית, לא תשרת אתכם על הצד הטוב ביותר. רכיבים מעולים, שמותאמים לחוויית הצפייה הנדרשת לכם ביחד עם התאמה מוקפדת לחלל החדר תשיג תוצאה אופטימלית עבורכם. 

> קבלו ייעוץ ממתקין מערכות שמע מומחה באתר https://custom-pro.co.il

מה התצורה המינימלית למערכת קולנוע ביתית טובה 

לפני בחירה בין מערכות קולנוע ביתי, חשוב להבין שלא רק המסך, המקרן או הטלוויזיה משפיעים על איכות הצפייה. מרכיב מאוד משמעותי לחוויה קולנועית אמיתית הוא הסאונד. לשם כך, חשוב לשים דגש על איכות הרמקולים, מספרם, הצבתם בחלל ושימוש במגבר מתאים. קולנוע ביתי טוב צריך להיות במינימום מסוג 5.1. אפשר גם יותר מזה, לא כדאי שיהיה פחות. במידה ומתאים ניתן להתקין רמקולים שקועים היקפיים גם בתקרה, זה בהחלט יכול לשדרג את חוויית הצפייה. 

מה זאת אומרת מגברים משופרים 

אם אתם רוצים לבחור מערכות קולנוע ביתי איכותיות במיוחד, כדאי לשים לב לאופציה של מגברים משופרים. לדוגמא, דגמים מסוימים כוללים תכונות להדגשת צלילים ואיכות סאונד כמו גם אפשרות להשמעה מובנית של רדיו. מי שמוכן להשקיע יותר, יוכל לבחור מגבר שיודע לשפר את איכות הצפייה, מעבר למה שיודע לתת המסך או המקרן. ותמיד, בדקו היטב אילו כניסות ויציאות יכלול המגבר שהוא במידה רבה הלב של המערכת. יציאות HDMI חיוניות והתצורה המתקדמת שלהן תאפשר הצגת הרזולוציה הטובה ביותר (עד רמת ה-K4). כמובן, מכשיר הטלוויזיה צריך גם הוא לתמוך בכך. 

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד