רכישת סים אנונימי

רכישת סים אנונימי

סיבות רבות יש לאנשים להשתמש בכרטיס סים אנונימי. רכישת כרטיס סים אנונימי הוא פתרון למצבים רבים ומגוונים שעליהם, נרצה לדבר במאמר מקיף זה. אז איך זה עובד ומדוע כרטיס הסים שלכם אינו חייב להיות גלוי לכל?

רכישת סים אנונימי

כרטיס סים אנונימי, בלתי ניתן למעקב עם תכונות זיוף GPS. כמו כן, בלתי אפשרי ליירט שיחות נכנסות ויוצאות דרך רשת פרטית זו של כרטיס הסים האנונימי.

כרטיס SIM מאובטח, הוא כרטיס SIM אנונימי. כל התקשורת מה- SIM והמאובטח, אינה מנוהלת באמצעות רשת פרטית שאינה ניתנת לגילוי ולא באמצעות ספקים בינלאומיים. דמי מנוי חודשיים נדרשים על מנת להשתמש בסוג זה של כרטיס סים.

יתרונות וחסרונות כרטיס סים אנונימי

בואו נסתכל על התכונות והיתרונות של רכישת סים אנונימי. כרטיס ה- SIM המאובטח – כרטיס ה- SIM המאפשר לכם לבצע שיחות טלפון אנונימיות שאינן ניתנות לאיתור ומזויפות קוליות.

היתרונות העיקריים של מכשיר בלתי ניתן לגילוי הם:

  • החלפת מספר יוצא, כולל פורמט המספרים הבינלאומי: כל מספר במתכונת הבינלאומית שלו.
  • תכונות אנטי האזנת סתר: בסים זה משתמשים במערכות הצפנה כדי למנוע הקשה על השיחות הנכנסות והיוצאות שלכם.
  • החלפת מספרים בכל המדינות: שינוי מספר שיחות יוצאות לכל מספר בכל מדינה.
  • אין שיחות נדידה ברחבי העולם: תעבורת טלפון כלולה בדמי המנוי. כפי שצוין לעיל, יש צורך במנוי ספציפי לשימוש בכרטיס ה- SIM הזה.

כמה עולה לקנות כרטיס סים אנונימי? 

ישנן חברות רבות שמספקות כרטיסי סים / טוקמן אנונימיים ואתם בטח תרצו להכיר אותן. אז כאשר אתם באים לבחור את כרטיס הסים המתאים לכם, חפשו ברשת את הכרטיס לפי הצרכים שלכם, כזה שיענה על דרישותיכם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד