הובלות קטנות

הובלות קטנות: כבר לא חייבים יותר לשלם הרבה

לא מעט אנשים זקוקים מדי יום לשירותי הובלות, בין אם גדולות כאשר מדובר במעבר בית או משרד ובין אם הובלות מצומצמות יותר. המונח הובלות קטנות מתייחס בעיקר להובלות של חפצים בודדים אשר לרוב שייכים לתכולת דירה או משרד, כמו למשל מכונת כביסה, ספה או מספר ארגזים קטנים. כאשר אתם מעוניינים להעביר רהיט מסוים או כמה פריטים עדינים ויקרי ערך מומלץ לא לקחת סיכונים בביצוע ההובלה בצורה עצמאית משום שבמידה ואינכם עוסקים בתחום ההובלות אתם עלולים לגרום נזק בלתי הפיך לחפצים האישיים שלכם, במיוחד במקרים בהם החפצים הם שבירים.

ענף זה של הובלות קטנות מתפקד כענף משנה לתחום ההובלות הרגיל, אך בזמן שהובלה גדולה מתבצעת לרוב במשאיות, הובלות קטנות מתבצעות במרבית הפעמים על ידי טנדר או מסחרית. ישנם מקרים שבהם חברת ההובלות נדרשת להעביר מספר רהיטים גדולים ממקום למקום, במקרים אלה המובילים יבצעו את ההובלה במשאית הובלות. בנוסף, הובלות אלה לא מצריכות כוח אדם רב אלא שאפשר להסתפק באדם אחד אשר יתפקד הן כסבל והן כנהג. לכן, משום שבכדי לבצע את ההובלה כראוי לא דרושים מספר אנשי מקצוע, מחיר ההובלה יורד משמעותית ולא תצטרכו לשחוק את ארנקכם. כך תוכלו לחסוך לעצמכם כאבי ראש מיותרים, לחץ נפשי ואף עלויות גבוהות.

חברות הובלה המספקות שירותי הובלות קטנות יאפשרו לכם לקבל ארגזים העשויים מקרטון וחומרי ריפוד ואריזה. שימו לב, כאשר הנכם פונים לחברה במטרה לביצוע הובלה כדאי לוודא כי החברה היא מקצועית ורצינית וכי המובילים משתמשים בכלי הרכב המתאים ובחומרי אריזה איכותיים. בכל מקרה שהתכולה המובלת היא יקרה ובעלת ערך רב יש לבדוק שחברת ההובלות מספקת כיסוי ביטוחי מלא לתכולתכם בכדי למנוע מצבים לא נעימים במקרה שחפציכם נפגעים או אובדים במהלך העברתם ליעד החדש.

הובלות קטנות – למי זה מתאים?

בין אם אתם סטודנטים המתגוררים בדירת חדר ובין אם קיבלתם מקרר במתנה מחברים, אתם כבר לא צריכים להטריד את חבריכם בכדי שימסרו לכם טנדר לצרכי הובלה עצמאית. הובלות מסוג זה מתאימות בעיקר לקהל הסטודנטיאלי אשר עובר לרוב מבית ההורים לדירה קטנה ואינם לוקחים עימם ציוד רב ורהיטים גדולים. לכן, ישנן לא מעט חברות גדולות אשר מציעות שירותי הובלת פריטים בודדים ומגוון הנחות לסטודנטים. יתרה מכך, אם אתם משתייכים לקהל יעד זה, רצוי לפנות לחברה מוכרת שקיבלתם עליה המצלות מחברים ששכרו אותה בעבר ומספקת גם שירות אמין וגם את המחירים האטרקטיביים המתאימים לכם. בדרך זו תוכלו להיות בטוחים כי החפצים הקטנים שלכם יגיעו בבטחה ליעדם על ידי אנשי מקצוע מנוסים ואחראיים.

 

לסיכום, כאשר אתם צריכים להעביר תכולה מצומצמת אל תהססו להתקשר לחברת הובלות המספקת שירותי הובלות קטנות לקבלת ייעוץ או הצעת מחיר משתלמת. בכל מקרה תקבלו מענה יעיל, שירות מחויך, מקצועי ואדיב.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד