סדנאות אפייה

סדנאות אפייה

כמעט ואין אחד בעולם הזה שלא אוהב פיצה, שלא אוהב פסטה והיום בעידן הזה יש לא מעט אנשים שגם אוהבים לבשל. התפתחות נושא האוכל, הבישול, הקונדיטוריה והתעניינות בעולם המסעדנות גדלה והתעצמה באופן משמעותי ביותר וגרמה אפילו לילדים לפתח אהבה לבישול. סדנאות אפייה באות לשלב בין התעסוקה והריכוז הרב של הילדים וגם בלמידה איך לאפות עם הכלים הנכונים, מוצרי הגלם הטובים ביותר ובסוף היום לדעת איך להכין את שניים מהמאכלים האהובים ביותר על ילדים מאז ומעולם – פיצה ופסטה.

האהבה לבישול

בשנים האחרונות נוצרה מודעות רבה בין האנשים בנושא אוכל. אנשים מחפשים ריגושים חדשים, מחפשים אוכל בריא יותר, מחפשים לפרוץ גבולות בהכנת האוכל המיוחד שלהם ולהרשים רבים עם המנות המפוארות והיוקרתיות שלהם. אפשר לראות את האהבה לבישול אצל רבים בעזרת תוכניות הטלוויזיה הרבות אשר מציגות שפים וטבחים רבים שרוצים להגיע לפסגה בעזרת מנות מיוחדות ואנשי קונדיטוריה עם עוגות מקוריות, יצירתיות וטעימות אשר מעוניינים להגיע רחוק. לאט לאט נוצרה מודעות וחשיבות רבה בעיקר לישראלים על אוכל והנושא צבר תאוצה רבה. חלק מקהל הצופים של תוכניות אלו והתעניינות הרבה הנפתחת להם, הם ללא ספק הילדים. לא רק אופן ההכנה הוא זה שמעניין אותם אלא גם החלום להפוך לשף ולהכין אוכל יוקרתי ומוצלח שירשים רבים.

סדנאות אפייה – לא רק למידה

יש אומרים שלבשל הוא סוג של תרפיה, הוא סוג של ריכוז מוחלט ומעין בועה אשר מתמקדת במטרה. בסדנאות האפייה הילדים לא רק לומדים איך להכין פיצה ופסטה, לא רק יכולים כמובן לטעום את האוכל המוכן לאחר ההכנה, לא רק לומדים על כלי הסדנה המסופקים להם והדרך בה מכינים את האוכל והשלבים הנכונים, אלא גם מקבלים סוג של ריכוז ואתנחתא שמרגיעה אותם ומספקת שלווה לנפש. הסדנאות נותנות לילדים את הידע הבסיסי של חומר הגלם בצק, איך להפוך אותו למצב המאפשר את הכנת הפיצה או הפסטה, המכשור הנכון והטעם הסופי והטעים. סדנאות האפייה מגיעות לימי הולדת, לאירועי חברה עם ילדים, דוכני מזון וכל מקום שילדים נמצאים בו.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד