מחשבון משכנתא אופטימלית

מחשבון משכנתא אופטימלית – האם ניתן להשתמש בו לבד?

כאשר אתם הולכים לקחת משכנתא בוודאי תנסו לבדוק כל אופציה אפשרית כדי להקטין את עלויות ההלוואה הגדולה ביותר שתיקחו. בית הוא עסקה משמעותית ביותר ולכן עם השנים השתכללו הדרכים שאנחנו מוצאים כדי לעזור לנו לקבל כמה שיותר מידע על כך, כדי לא לבוא לבנק מבלי להבין על מה מדברים אתנו. בעבר זה היה אחרת. כל מי שזוכר את התקופה שבה היו רק כמה בנקים גדולים שבהם אפשר היה לקחת משכנתא, או בנקים ייעודיים למשכנתאות מבין את המהפך שחל בתחום זה. היום אנחנו יכולים לשבת בבית, להזין פרטים מסוימים במחשבון משכנתא אופטימלית ולהבין לבד כמה בערך נחזיר בכל חודש ולכמה שנים.

מה זה בדיוק מחשבון משכנתא?

מחשבון משכנתא הוא כלי חישובי פשוט שאנחנו מוצאים אצל יועצי משכנתאות ובנקים שלפיהם נוכל לדעת בדיוק כמה נחזיר בכל חודש, בהתחשב בנתונים הבאים:

  • הסכום שנבקש ללוות.
  • תקופת החזר בשנים.
  • ריבית שנתית.
  • מדד יוקר המחיה השנתי.

לאחר הזנת הפרטים הבסיסיים נקבל את חישוב סכום המשכנתא הכולל שנשלם לבנק עם כריבית וההצמדה למדד, נקבל את הסכום החודשי שנחזיר בכל חודש, ונקבל גם את הערך האמיתי של ההחזר שלנו משום שאנחנו משלמים יותר מהקרן. כך שיהיה לנו מושג כללי מה אנחנו עומדים לשלם, אבל לא יהיה לנו מושג עדיין מה עוד עומד לרשותנו מבחינת הבנק ואת זה נדע רק לאחר פגישת ייעוץ שבה יוסברו לנו כל המסלולים הקיימים. עוד מידע על כך תמצאו באתר מתן Mashkanta4u.

למה מחשבון משכנתא אינו מספיק לכם?

אנחנו מקבלים אמנם תמונה כללית חשובה מאוד שמחברת אותנו למציאות שמחכה לנו, אבל תתפלאו לשמוע שיש דרכים נוספות להקטין או לשנות החזרים וסכומים, בכפוף למסלולים השונים. יש טבלאות ולוחות החזר מיוחדים שמוכרים לאנשי המקצוע והם יכולים להמשיך ולחשב את הנתונים שלכם בהתאם, ובכך לסייע לכם עוד יותר. כל בנק ישמח אם תסתפקו בחישוב הגולמי הראשוני של מחשבון משכנתא אופטימלי כזה, משום שידוע להם בוודאות שיש עוד כלים שמאפשרים לכם עלויות זולות יותר. אם אינכם יודעים כיצד לגשת לכך ולנהל משא ומתן, יש בוודאי אנשי מקצוע טובים כמו יועצי משכנתאות שיסבירו לכם עוד.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד