דירות נופש באילת יאניס

דירות נופש באילת

אם גם אתם נמנים עם אותם אנשים שמעוניינים לרדת אל העיר הדרומית התיירותית והאטרקטיבית ביותר בישראל, אילת למטרת צלילה, בילוי ונופש עם כל המשפחה, אך אינכם יודעים האם כדאי לכם להזמין מקום באחד מהמלונות בעיר או לשכור דירת נופש טרנדית המותאמת לכל המשפחה במחיר אטרקטיבי במיוחד, הגעתם למקום הנכון. במאמר זה נסביר מה ההבדל בין השניים ומדוע בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים (דבר שכולל משפחות רבות) בוחרים את האפשרות השנייה, בהצעה כמו של יאניס השכרת דירות נופש באילת במחירים אטרקטיביים. הבה נתחיל..

מצאו את ההבדלים – דירות נופש או בית מלון

אפשרויות האירוח רבות, כאשר שתי האפשרויות הפופולאריות הן בתי מלון ודירות נופש ברחבי העיר. בתי מלון יקרים ביחס לאפשרויות הלינה האחרות. בדרך כלל החדרים הסטנדרטיים המוצעים בהם אינם גדולים (אלא אם החלטתם להזמין חדרים אקסקלוסיבים וסוויטות למיניהן), הפרטיות אינה מלאה וזאת בזכות החדרניות שמנקות את החדר מדי יום ושוהות במסדרונות בית המלון לאורך מרבית שעות היממה ואורחים אחרים אותם ניתן לשמוע במסדרנות הקומה ופעמים אף בחדרים האחרים של בית המלון. השעות בחדרי האוכל מוגדרות מראש, פעמים רבות יש תור והמרחב בו אמורים ליהנות מחווית אכילה הופך להיות חדר בו נאבקים לשמוע אחד את השנייה וזאת משום ההמולה. בדירות נופש באילת, הסיפור שונה לחלוטין.

דירות נופש באילת – יתרונות

היתרון הראשון הוא המחיר, העלויות של דירות נופש באילת אטרקטיביו ביותר וזאת בהשוואה לבתי המלון היוקרתיים בעיר. יתרון שני הוא שרוב הדירות ממוקמות ליד הים ובאיזורים נגישים לנופשים, הן מבחינת מרכזי קניות והן מבחינת אטרקציות נוספות. יתרונות נוספים הם שדירות הנופש מתאימות גם למשפחות וקבוצות גדולות, (דבר שמאפשר גיבוש וזמן איכות של המשפחה והחברים באותה דירה), יש סוגים שונים של דירות נופש באילת, כמו למשל וילת הנופש ‘פארוס’ שכוללת גם יחידות הורים, חצר קדמית, חצר אחורית,פינת ברביקיו ועוד כל מיני פינוקים אל מול דירת נופש EILAT בקומה הראשונה הכוללת שני חדרי שינה עם סלון ומרפסת המעוצבת בסגנון מרוקאי אותנטי וממוקמת באיזור אטרקטיבי ביותר כחמש דקות הליכה אל חוף הים של אילת.

לסיכום, דירות נופש באילת הן התשובה האידיאלית לכל משפחה, קבוצת חברים וכן זוגות שמעוניינים ליהנות מנופש מסוגנן ויוקרתי באילת במחירים אטרקטיביים ביותר. אז שיהיה נופש מוצלח!

 

 

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד