פרחים ליומהולדת

צלילת היכרות באילת – רגע לפני שצוללים עמוק

הרבה אנשים אוהבים לראות סרטי טבע ובפרט סרטים שמציגים את החיים מתחת למים, ותוהים בינם לבין עצמם איך זה מרגיש שם, איך זה מרגיש כשנמצאים 10-15-20 מטר מתחת לקו המים, איך זה מרגיש עם כל הדגים, השוניות והאלמוגים.

רבים חולמים ללכת לקורס צלילה ולנסות זאת אך חוששים, הם פוחדים שמא לא יצליחו להתמודד עם כל הציוד, שמא לא יצליחו לנשום כמו שצריך או לעלות בחזרה כשיצטרכו ועוד. יש מי שסבור, מסיבה כזו או אחרת, שמדובר בתחביב שמיועד אך ורק לאנשים בעלי כושר גופני מפותח, כמו ריצה או רכיבה על אופניים.

צלילת היכרות באילת
צלילת היכרות באילת

עבור כל מי שרוצה לצלול ולא יודע איך או לא יודע כיצד להתחיל, הרי שמועדוני צלילה רבים, בפרט כאלה שעורכים קורסי צלילה, מארגנים צלילת היכרות. מדובר על צלילה לעומק של 6 מטר בערך, עם ציוד אמיתי, מתוך כוונה לראות כיצד מצליחים לתפעל אותו וכן כיצד מצליחים להתמודד עם תנאי השטח השונים.

אנחנו יכולים ליהנות מצלילת היכרות באילת, צלילה שמאורגנת על ידי מועדוני צלילה מקומיים, כאלה שמתמחים בארגון קורסי צלילה לקהל הרחב. על מנת לעזור למתלבטים להחליט, האם להירשם לקורס או לא, הרי שהם לוקחים אותם אל צלילת היכרות.

במסגרת צלילת היכרות באילת, לומדים המתלבטים כיצד בדיוק צוללים, מה בדיוק צריך בשביל זה, עם איזה ציוד משתמשים, כיצד משתמשים בו, וכן כיצד המשקל של הציוד משפיע על הגוף. חשוב לא פחות, במסגרת הצלילה לומדים כללים מסוימים שעוזרים לחדד את כל מה שכרוך בתחושת הביטחון לפני ובזמן הצלילה.

חשוב להדגיש, צלילת היכרות באילת ובכלל, היא לא דומה לצלילות בקורס ובטח לא לצלילות שיתבצעו לאחר הקורס, אך היא כן יכולה לתת כלים בסיסיים כיצד לבצע את הצלילה וכיצד אפשר ליהנות מהן. אפשר לומר שהצלילה נותנת לנו הצצה כיצד זה אמור להתבצע, אם אנחנו נחליט להירשם לקורס ולאחר מכן, לצלול באופן מקצועי, בין במסגרת קבוצה, מועדון או עם עצמנו. כך יהיה לנו הרבה יותר קל לקבל החלטה בנושא.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד