פרחים ליום הולדת

רעיונות למתנות חג מפתיעות

עוד מעט יגיעו חגי תשרי ואנחנו נצטרך לחפש מתנות מקוריות עבור יקרינו, בני משפחה, חברים, וכן עבור מי שיארח אותנו בחג. אנחנו יכולים להסתפק במתנות רגילות, בסיסיות, כאלה שנהוג לתת בכל חג וחג או בכל יום הולדת, ואנחנו יכולים גם לחפש מתנות מעט יותר מפתיעות ומיוחדות.

אם נהוג לתת פרחים ליום הולדת אז בחגים נהוג לתת דברים אחרים, דברים בעלי משמעות שונה, בין אם מדובר במשמעות סמלית, רגשית או אחרת. חשוב לזכור, שלהבדיל מיום הולדת, הרי שבחגים אנחנו נוהגים לקנות מתנות לקבוצה גדולה יותר של אנשים בבת אחת, ולכן מדובר בהוצאה כספית הרבה יותר גדולה מאשר ביום הולדת.

לפני שנציג מספר דוגמאות למתנות חג מפתיעות, חשוב לומר שאפשר כל הזמן להמציא וליצור מתנות אשר ייחשבו למיוחדות ומפתיעות, מן הסתם, היכולת שלנו לבחור את המתנות המפתיעות ביותר תלויה גם בהיבט הכלכלי וביכולת שלנו להשקיע ברכישת המתנות, כמו כן, מה שאנחנו נחשיב כמתנות מפתיעות יהיו מי שיחשיבו כפחות.

פרחים ליום הולדת

מספר רעיונות למתנות מפתיעות

אין ספק שהמתנה המפתיעה ביותר יכולה להיות הזמנה לאירוע מיוחד, בין אם זה טיול, הצגה, הופעה, סדנה או כל דבר דומה. אנחנו יכולים לבחור רעיון למתנת חג מיוחדת בהתאם למי שאמור לקבל אותה.

דוגמא נוספת של מתנת חג מפתיעה היא, רכישת מכונת קפה למשל. היום לא מעט אנשים צורכים קפה מיוחד ולא דווקא נס או טורקי, רכישת מכונה כזו יכולה בהחלט לעורר בהם עניין ולעשות להם טוב.

עוד דוגמא למתנה מיוחדת, הרבה יותר צנועה, אדנית עם תבלינים מסוגים שונים. זה אומנם לא שונה בהרבה ממתנה בסגנון של פרחים ליום הולדת ובכל זאת קיים הבדל, שכן התבלינים יוצרים הרבה יותר עניין, וכן מוסיפים בין אם זה לריחות ובין אם זה לארוחות.

אפשר גם לקנות מתנה מיוחדת שתשתלב בעיצוב של הבית או המשרד, למשל, ציור, תמונה או כל קישוט אחר שיכול להתאים לתלייה בבית. כמובן שצריך לשים לב מה סגנון העיצוב האהוב על מי שמקבל את המתנה לשם כך.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד