קייטרינג חלבי

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים בבית

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים בבית הפך בשנים האחרונות לטרנד לוהט, היות וניתן לראות יותר ויותר אנשים שבוחרים לוותר על האירועים ההמוניים ובמקום זה לחגוג עם המשפחה והחברים הקרובים. ניתן למצוא לא מעט אנשים אשר מעדיפים אירועים קטנים ואינטימיים בגינה הפרטית שלהם, על פני הוצאה של עשרות ואף מאות אלפי שקלים לצורך ערב בודד בגן אירועים. כמובן שאין זה אומר כי האירוע הביתי יהיה פחות מרגש או פחות מספק עבור האורחים, היות והמארחים דואגים לפנק עם קייטרינג איכותי, אווירה מיוחדת וכמובן תחושת אינטימיות ביתית שלא ניתן להשיג בשום מקום אחר. כמו כן, ניתן לראות מגמה ברורה של אנשים, אשר בוחרים לוותר על הבישולים המתישים לקראת החג, ומעדיפים במקום זה להזמין קייטרינג מפנק ויוקרתי עבור האורחים.

קייטרינג חלבי
קייטרינג חלבי

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים בבית – למי זה יכול להתאים?

כאמור, אנשים רבים בוחרים לארח בביתם ארוחות ערב חג, ימי הולדת ואפילו ארוחות ערב שגרתיות, מבלי להתעסק עם כל הטרחה הכרוכה בהכנת האוכל עבור האירוע. הזמנת קייטרינג חלבי יכולה להוות את הפתרון המושלם, היות ואף אורח לא יוכל לעמוד בפני לזניה מפתה, מיני קישים מיוחדים, מאפים מלוחים או מתוקים וכמובן מבחר עצום של קינוחים יוקרתיים. זוהי דרך נפלאה לפנק את האורחים, מבלי להתעייף או לחטוף כאבי גב מכל ההכנות. בצורה כזו ניתן לארח חברים ומשפחה לארוחת חג מושקעת, לחגוג ברית, לציין את יום הנישואין או לארח מסיבת קוקטייל נוצצת. למעשה היום ניתן לחגוג כל אירוע בבית או בחצר הפרטית, מבלי להסתבך. ניתן להזמין מחברת הקייטרינג את סוגי המנות שיתאימו לאופי האירוע. למשל, מנות פינגר פוד אלגנטיות ישדרגו כל מסיבת קוקטייל או אירוע עסקי, מצד שני עוגות שוקולד עשירות יתאימו באופן מושלם לכל מסיבת יום הולדת. חשוב רק להתאים את סוג המנות לאופי של האירוע ולאווירה שרוצים לייצר.

לסיכום, יותר ויותר אנשים בוחרים לחגוג אירועים קטנים ומושקעים בביתם, בעזרת קייטרינג חלבי ברמה הגבוהה ביותר. ניתן למצוא מגוון עצום של מנות מלוחות ומתוקות שונות, כך שכל אחד יכול להתאים לעצמו את התפריט האידיאלי עבור האירוע שלו.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד