refuel-2157211_640

מה קורה אם שמים דלק לא נכון?

יש לכם רכב חדש ואתם רוצים לעשות הכול כדי לשמור עליו כמה שרק אפשר? אם כך, כדאי שתדעו: גם השאלה איזה דלק אתם שמים ברכב חשובה, והרבה יותר ממה שנדמה לכם. בשנים האחרונות יש יותר ויותר רכבים פרטיים שנוסעים על סולר, דבר שלא אחת חוסך בהוצאות החודשיות על אחזקת הרכב. עם זאת, זה גם מקור הבלבול והטעות האנושית הרבה פעמים, כי אתם עלולים להתלבלב במה שתבקשו מהמתדלק והוא בעצמו עלול להיות זה שגורם לטעות. לכן, אם גם אתם תהיתם מה קורה אם שמים דלק לא נכון? כדאי שתדעו: הנזק עלול להיות כל כך חמור עד כי הוא אפילו עלול להיות בלתי הפיך.

מה קורה אם שמים דלק לא נכון?

התגובה המהירה עושה את ההבדל

הטיפ החשוב ביותר שנוכל לתת לכם בכל מה שנוגע לדלק שאינו מתאים לרכב זה לפעול כמה שיותר מהר. פעמים רבות כאשר מייד מבצעים שאיפת דלק מונעים בכך נזקים למערכות השונות של הרכב ולכן אין להתמהמה עם הנושא. לגבי השאלה מה קורה אם שמים דלק לא נכון? אנחנו יכולים לראות שהנזק עלול לבוא לידי ביטוי במערכות שונות ברכב, כמו:

  • מערכת ההצתה
  • מזרקי הדלק
  • משאבת הדלק
  • מכל הדלק

והכי גרוע: המנוע כולו. אתם יכולים להיות בטוחים שמייד עם תחילת הנסיעה אתם תשימו לב שהרכב לא מתנהג כרגיל ומשמיע רעשים חריגים, מה שאומר שכדאי מהר ככל האפשר אל המומחים בתחום.

מה עושים עכשיו?

המומחים שמחכים לכם במוסכים השונים וגם בחברות המקצועיות שיכולות לשלוח צוות למקום שבו אתם נמצאים יידעו מה לעשות. לפני הכול הם ישאבו את הדלק הלא מתאים ובהמשך הם יעשו בדיקה מעמיקה לרכב כדי להבין על איזה נזקים מדובר. אחר כך, במידת הצורך ובמידת האפשר, הם יתקנו עבורכם כל חלק שצריך ברכב וכך בסופו של דבר תוכלו לחזור לתנועה. אין דבר מרגיז יותר מאשר ההבנה שתדלקתם בדלק הלא נכון וכדאי כמובן גם לפנות כמה שיותר מהר לחברת הביטוח שלכם. זה לא משנה אם טעות האנוש הייתה שלכם או של מישהו אחר כי בכל מקרה מחברת הביטוח תוכלו לקבל החזרים בגובה מסוים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד