סורק מסמכים

בדקנו – איזה סורק מסמכים כדאי לקנות למשרד

כשאנחנו בוחנים איזה ציוד כל אחד צריך במשרד שלו, אז לצד מחשב, נייח או נייד, מכונת צילום ומדפסת, סביר להניח שכל משרד צריך סורק מסמכים.

לכאורה, היינו מצפים שכבר לא יהיה שימוש במכשיר זה, בין היתר בגלל העובדה שיותר ויותר מסמכים עוברים במייל ויש היום פחות נטייה לסרוק מסמכים, וכן בגלל שיש לנו אפשרות לסרוק מסמכים דרך מכשירי פלאפון באמצעות אפליקציות פשוטות. הן יכולות גם לחסוך לנו מקום וגם עלויות.

אז למה בכל זאת אנחנו צריכים סורק מסמכים? התשובה היא פשוטה, לעיתים אנחנו מקבלים מסמכים מסוגים מסוימים, טקסטים ותמונות על נייר, שאי אפשר לסרוק באמצעות הפלאפון בגלל גודלו, וכן אנחנו מקבלים מסמכים מורכבים מדי, כך שיהיה יותר נכון לסרוק אותם באמצעות סורק ולא בעזרת הפלאפון. נקודה נוספת שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו היא, האם המסמכים שאנחנו סורקים, יש צורך להדפיס אותם בשביל לתייק אותם או לשלוח אותם בפקס. במידה וכן, ייתכן ויהיה לנו הרבה יותר נוח לעשות זאת באמצעות הסורק ולא באמצעות הפלאפון.

סורק מסמכים

מה אנחנו צריכים לבחון כשאנחנו רוכשים סורק מסמכים למשרד?

ראשית, אנחנו צריכים לבחון את הגודל שלו, עלינו לבחון מה גודל הנייר שהוא מסוגל לסרוק, האם A4 רגיל או נייר גדול יותר (אם זה נייר קטן יותר, אז מן הסתם נוכל להשתמש בסורק A4), כמו כן חשוב לבדוק מה הגודל הפיזי של הסורק בשביל לוודא האם אפשר להעמיד אותו על השולחן או בכל מקום אחר.

שנית, מהירות סריקה. אחת הבעיות הידועות עם סורקים היא, שהרבה פעמים לוקח לו זמן לבצע את העבודה שלו, חשוב לחפש סורק שעובד במהירות וכן כזה שאפשר לסרוק בו מספר מסמכים במקביל, זה יהפוך את השימוש בו להרבה יותר נוח ומהיר.

שלוש, חשוב לבחון מה בדיוק הוא סורק, באיזו רזולוציה ובאילו צבעים. ישנם סורקים מיוחדים שמתאימים לסריקת כרטיסי ביקור, ישנם סורקים שמותאמים לסריקה דו צדדית וחד צדדית ועוד.

חשוב להדגיש, ניתן למצוא סורקים שמכילים גם מדפסות וגם פקס ומכונות צילום, ללא ספק זה הופך את הרכישה להרבה יותר משתלמת.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד