מארזי שוקולד ליולדת

מתנה ליולדת עם שוקולדים להמתקת הימים שאחרי

תקופת ההיריון היא תקופה מבלבלת מאוד, ותקופה שבה היולדת כל הזמן רוצה דבר מסוים לאכול. ההרגל הלא מוסבר הזה הוא נמשך שנים רבות. לאחר הלידה, היולדת צריכה את המנוחה שלה, מאחר והלידה הינו תהליך ארוך, ומעייף מאוד. על מנת להביא את המנוחה הטובה ביותר ליולדת, אנו ממליצים לכם על מתנה שכוללת את הממתק הטבעי הטוב ביותר שכל אחד אוהב, וזהו השוקולד. מארזי השוקולד שמציעים ליולדת, הינם מארזים מוכנים שבאים ליולדות, והינם מתאימים בדיוק להן, בגודלן, ובטעם שלהן.

מארזי שוקולד ליולדת

מדוע דווקא שוקולדים?

כמתנה ליולדת הטרייה, שוקולדים הם אלה שמספקים את הנחת לכל אדם שעבר תקופה לחוצה, דוגמה טובה לכך היא תקופת מבחנים שבה האנשים שניגשים למבחן הם רוב הפעמים נלחצים מאוד, ומקבלים את תופעת השכחה, שפתאום הם לא זוכרים כלום. מצב כזה של לחץ חייב להירגע, וכאמור אנו לא יכולים לצאת מהכיתה ולנשום, אז התרופה הטובה ביותר לכך היא השוקולד, שנותן לנו להירגע, ולהתענג על הטעם הנפלא שלו.

מדוע מצב זה קורה?

פולי הקקאו המרכיבים את השוקולדים הידועים והאהובים שלנו, מכילים בתוכם מרכיבים שעוזרים לנו לשפר את מצב הרוח, ובמצב זה, אנו מצליחים להישאר בפוקוס תמידי. אישה לאחר שהיא ילדה, היא נמצאת במצב מאוד מבלבל, מצב שבו הגוף עבר טראומה קשה, ולכן הוא זקוק למנוחה כעת. קחו זאת לדוגמה כאשר אתם נמצאים על הכביש, ואתם רגע לפני סכנה. היזכרו ברגע הזה, באותו רגע אתם התרכזתם בסכנה בלבד, ולא בשום דבר שהדאיג אתכם מלפני. אישה נמצאת במצב ריכוז כה גבוה לאחר הלידה, כך שהיא איננה חושבת מעבר למנוחה על כלום, ולכן הדבר שיעזור לה לחזור לשגרה, ו”להחלים”, הוא דווקא השוקולד.

איזה מארז להביא ליולדת?

למען המתקת הימים שאחרי, חשוב שתביאו לה את המארזים הגדולים ביותר שיש, בהתחשב בעובדה שהיא איננה מרגישה שובע בימים האלה, והיא רק מחפשת את הטעם המתוק. כמובן, אנו לא רוצים להרגיל אותה להרגל רע ומתמשך, אך במצב שאחרי ההיריון, חשוב לשמור על מצב רוח טוב של היולדת, ומארז השוקולד יעשה את העבודה עבורכם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד