גילוי נזילות מים בטכנולוגיה מתקדמת

נזילות מים מהוות מפגע סביבתי כבד, ולכן יש צורך לשים לב לסימנים המקדימים. הנזילות יכולות להתבטא בריח של רטיבות ועובש בכל הבית, כמו גם בהופעת כתמים ירוקים ושחורים על קירות הבית. מלבד העובדה שסימנים אלה פוגעים באסתטיות של הבית, ושלפעמים גם לא ניתן להסתיר אותם באמצעות תמונה או וילון כי הם נוצרים גבוה על התקרה, כתמי העובש מסוכנים לבריאות. זאת משום שהם מכילים פטריות וחיידקים שיכולים לגרום לנזק.

היום יש מכשירים משכוללים שעושים את כל ההבדל

כאשר עולה חשד לנזילה, כדאי לקרוא לאינסטלטור שיכול לבצע איתור נזילות בקלות ובמהירות. וזאת באמצעות מכשירים משוכללים. אלה כמה מבין המכשירים הטכנולוגיים המתקדמים שכדאי להכיר:

  • לאסוף נתונים על הנזילה – גלאי נזילות הא מכשיר מיוחד הכולל חיישנים שמאפשרים לו לאסוף מידע על הצנרת (אורך הצנרת, החומרים המרכיבים אותה) ולאתר את הנזילות הסוררות.
  • לאתר בעזרת צילום – איתור נזילות מים מתקדם מתבצע באמצעות מצלמה תרמית אשר רגישה לשינויי הטמפרטורה בתוך הצנרת. כאשר הטמפרטורה צונחת יתר על המידה, זה יכול להיות סימן לכך שיש דליפה באחד הצינורות. המצלמה שולחת קרניים דרך הקיר ומאתרת את הנזילה.
  • הגז שמעיד על הבעיה – לעתים משתמשים בגז בלתי רעיל וידידותי לסביבה כדי לבצע גילוי נזילות. אם סילוני הגז הולכים וגוברים, ייתכן מאוד כי הם מעידים על מיקומה של הנזילה.
  • לשמוע את הנזילה – מכשיר אקוסטי מיוחד יכול להצביע על מקורה של הנזילה. אינסטלטור מקצועי מצטייד במכשיר זה בעיקר באזורים שקטים, אחרת הרעש הבלתי פוסק של המכוניות עלול להפריע לאיתור הנזילה.

נזילות והסיבות

נזילות בצנרת יכולות להיגרם בגלל פגעים חיצוניים או פנימיים. הפגעים החיצוניים יכולים להיות שורשי עצים המנקבים את הצנרת, בעלי חיים שנפחו את נשמתם דווקא בצינורות וכן זעזועים כמו פגיעות טילים או רעידות אדמה. אך גם הדיירים עצמם פוגעים בצנרת. מדי יום ביומו עוברים בתוכה חומרים שונים וגורמים לשחיקתה. אינסטלטור בתל אביב פותר את בעיות הנזילות ביעילות בזכות המכשירים המשוכללים שבהם הוא משתמש והודות לניסיון הרב שהוא צובר עם כל תיקון ותיקון. אז אם ריח רע מתחיל לעלות מהביוב של הבית, זה הזמן לקרוא למקצוען.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד