טיול מאורגן על קרוז

טיול מאורגן לדרום אמריקה לשומרי מסורת

עד לפני לא מעט שנים, היתה גישה בעולם התיירות, שטיולים לחו”ל מיועדים בעיקר לציבור החילוני. ההנחה היתה שציבור שומר מסורת לא ממהר לטוס בעולם, בין אם זה מסיבות כלכליות, בין אם זה מסיבות של צניעות וכן מסיבות ברורות מאליהן של חוסר יכולת לשמור כשרות ולשמור על השבת כשלא נמצאים בארץ, בסביבה הטבעית. לכן יכולנו לראות יותר שומרי מסורת אשר בוחרים לנפוש בישראל ולא בחו”ל.

שייט מאורגן לים הבלטי

עם השנים, החלו להיפתח מסלולים שונים של טיולים מאורגנים עבור שומרי מסורת. הטיולים כללו מסלולים מותאמים לשומרי מסורת, כך שהם לא נערכו בחגים, לא היתה פעילות בשישי-שבת, הארוחות היו כשרות, וכן המסלולים כללו ביקורים בבתי כנסת ובקהילות היהודיות. חלק מהטיולים עסקו באופן ספציפי בשורשים יהודיים, בין אם זה באירופה ובין אם זה במקומות אחרים, וחלק היו טיולים כלליים, רגילים שפשוט חלקים מהם שונו לטובת שומרי מסורת.

דוגמא טובה לכך אנחנו יכולים לראות בטיולים לדרום אמריקה. לכאורה, מדובר על יעד שמיועד בעיקר לחבר’ה צעירים אחרי צבא או לזוגות שרוצים ליהנות מירח דבש, אך האמת היא שמדובר ביעד שיכול להתאים לכולם, כולל לשומרי מסורת.

ראשית, מדובר ביעד ייחודי שמשלב בתוכו אתרים ונופים שאין כמוהם בעולם. החוויה התרבותית שחווים כשנמצאים בברזיל או בארגנטינה, היא בלתי נשכחת.

שנית, אפשר למצוא בשתי המדינות הנ”ל קהילה יהודית גדולה וכן סניפים של חב”ד, כך שלא קשה לשמור על אורך החיים המסורתי גם כשנמצאים הרחק מהבית.

שלוש, היום יותר מתמיד, גם הציבור הדתי ובוודאי ציבור שומר מסורת, רוצה ליהנות מהחיים הטובים, רוצה לראות ולגלות עולם. טיול מאורגן לדרום אמריקה עונה על כך בכל המובנים. אפשר ליהנות מביקורים בשלל מקומות, בין אם זה בתי יצירה, מוזיאונים, אתרים היסטוריים ועוד. צ

כמו שציינו טיול מאורגן לשומרי מסורת, נבנה כך שהוא יתאים לקהל. אומנם המבנה הכללי של הטיול לא משתנה, אנחנו יכולים למצוא מסלולים שכוללים את ארגנטינה, ברזיל וצ’ילה, וכן מסלולים שכוללים מדינות נוספות כמו פרו למשל. המסלול גם לא משתנה בהיבט הזה שהוא כולל בתוכו ביקור בכל המקומות בהם מבקרים במסגרת טיול מאורגן לא לשומרי מסורת, כולל במצעד המנצחות בקרנבל של ריו.

מה שכן משתנה, כפי שציינו, זה שחלוקת הימים היא שונה, כך שבשישי שבת לא תהיה פעילות, וכן דואגים שכל המזון אשר מוגש בטיול יהיה כשר לרווחת המשתתפים בטיול.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד