צילומי זוגיות

צילומי זוגיות – להיראות יפים במציאות ובתמונה

בשנים האחרונות, אנחנו שומעים לא פעם על צילומי משפחה, צילומי לידה, וכמובן על צילומי חתונה ואירועים אחרים. עם הזמן נוצר קונספט חדש של צילומים. צילומי זוגיות.

מדובר על קונספט ייחודי במובנים מסוימים, במהלכם בני זוג מצולמים בסיטואציות שונות בחייהם, והם בוחרים האם להציג את התמונות האלה במסגרת בוק זוגי, האם לתלות את התמונות על הקיר בבית או שמא להשאיר את התמונות באלבום או על המחשב רק לעצמם.

בדיוק כמו שצילומים אחרים שציינו נערכים על ידי צלם מקצועי, כך גם צילומים של זוגות מאוהבים נערכים על ידי צלם מקצועי. לעיתים הצילומים נערכים בבית של בני הזוג, לעיתים הם נערכים במקומות ציבוריים אשר אהובים עליהם, כמו פארק, פאב, חוף ים או כל מקום אחר, לעיתים הם נערכים בסטודיו של הצלם, ויש מקרים בהם הצילומים נערכים במקום אחר, על פי בחירתם.

צריך לומר, צילומי זוגיות לא אמורים להיות אינטימיים ברמה מינית, אך הם כן יציגו את האינטימיות הרגשית שיש בין בני הזוג, הם כן יציגו את הקירבה והאהבה השוררת ביניהם ועוד. מדובר על תמונות סטילס שמתבצעות בצבע או בשחור לבן, על פי בחירה, כשהמטרה היא להציג את בני הזוג בצורה הכי יפה והכי ייחודית להם.

צילומי זוגיות

חשוב להדגיש כמה נקודות לגבי הצילומים, ראשית, אין משמעות לגיל. כלומר, יש זוגות צעירים שיבחרו להצטלם ואפשר למצוא גם זוגות מבוגרים אשר נשואים עשרות שנים ובוחרים לצלם את עצמם. אין משמעות אמיתית לגיל של המצולמים.

שנית, הצילומים נערכים כששני בני הזוג מעוניינים בכך, לכן סביר להניח לפני שהם יגיעו לצלם, הם ידברו על זה ויחליטו שהם מעוניינים בכך.

שלישית, סביר להניח שהצילומים ייערכו אך ורק על פי התנאים של בני הזוג. כלומר, הצלם יקבע אולי את דגם הצילום או דברים טכניים, אך יהיו אלו בני הזוג שיקבעו מה לצלם, היכן, מה הגבולות שלהם וכדומה.

ארבע, צילומי זוגיות יכולים להיות מאוד איכותיים אם בוחרים צלם שיודע את העבודה. לכן ברגע שמחליטים לעשות צילומים כאלה, קודם כל יש לבחור צלם שיודע כיצד לבצע את הצילומים הנ”ל.

צלם טוב יודע גם לבצע צילומים למגנטים בדקו זאת כאן

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד