פסי האטה

פסי האטה

היום ניתן למצוא בשוק מגוון רחב ומגוון למדי של פסי האטה שונים, המגיעים באורכים שונים, גבהים שונים ומשקלים מגוונים. כל אחד יכול לבחור את פס ההאטה האידיאלי למטרותיו, ובהתאם לכך לבחור פס האטה העשוי מחומר גלם מסוים, צבוע בצע ספציפי ועוד. לכל סוג יש כמובן את היתרונות והחסרונות שלו, לכן חשוב לדעת על מה מדובר, מה כל פס האטה יכול להציע והאם הוא יתאים לתנאי השטח שלכם.

פסי האטה

מה חשוב לדעת לגבי פסי האטה?

חשוב להבין כי גובה פס ההאטה, משפיע על היכולת שלו להאט את מהירות הרכב. מדובר בדרך כלל על מהירות של 10 – 40 קמ”ש, היות ומהירות גבוהה יותר לא תושפע בצורה משמעותית מרמת ההאטה שהפס מסוגל להעניק. לפניכם מספר סוגים נפוצים של פסים המשמשים להאטה, כולל היתרונות והחסרונות שלהם:

פס האטה העשוי מפלסטיק  – ניתן למצוא בקטגוריה הזו מספר פסי האטה המגיעים בגבהים, אורכים ומידות רוחב שונות, בהתאם למהירות המדוברת. ניתן למצוא פס האטה מפלסטיק המתאים ל – 10 – 30 קמ”ש. פס האטה של 10 קמ”ש מתאים למשל בכניסה לחניונים או לפני שער חשמלי. פס האטה של 20 קמ”ש מתאים להתקנה באמצע הכביש או באמצע החניון למשל. פס האטה מסוג זה מיוצר באירופה, הוא עמיד לקרינת השמש ולכן מתאים להתקנה בחוץ.

פס האטה העשוי מגומי – בקטגוריה הזאת ניתן למצוא פס האטה המתאים ל – 20 או  – 30 קמ”ש. הוא עשוי מגומי ממוחזר ודחוס, המגיע בצבעים של שחור וצהוב. פס זה מתאים בעיקר לרכבים במשקל של עד 4 טון. ניתן גם למצוא פס האטה העשוי מגומי טבעי, הוא מאופיין בעמידות גבוהה יותר ולכן מתאים למהירות של עד 40 קמ”ש ולעומסים קיצוניים יותר.

עוד מידע תוכלו גם למצוא בלחיצה כאן…

לסיכום, חשוב להבין כי טווח המחירים כאן הוא גמיש מאוד, ניתן למצוא פס האטה זול יותר, שישחק מהר יותר, או להשקיע בפס האטה יוקרתי יותר, שיוכל לשמש אתכם במשך שנים. כמו כן, חשוב להתאים את פס ההאטה, בהתאם לסוג הרכב המדובר, היות ולא כל פס האטה יוכל לבצע את תפקידו כהלכה, כאשר מדובר על רכבים גדולים וכבדים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד