עורך דין לבדיקת נאותות

עורך דין לבדיקת נאותות – מה זה בכלל?

מה זאת בדיקת נאותות? מדוע צריכים אותה? ומי מצבע בדיקות מסוג זה? במאמר הבא נספר הכל על בדיקות נאותות, ונסביר מה הן כוללות.

עורך דין לבדיקת נאותות

אז מהי בדיקת נאותות?

בדיקה מסוג זה היא בדיקה שנעשית לפני סגירה של חוזה אשר נחשב מורכב. הבדיקה נועדה לבצע בירור יסודי אודות כל האלמנטים והעובדות שצריך לדעת על הצד אשר עמו מבצעים את העסקה, תוך שהיא כוללת את בדיקת החוזה כאשר הבדיקה כולל גם סקירת היכולות הכלכליות המסחריות, בדיקה של גורמי ההנהלה של הגוף שעמו מבצעים את העסקה, בדיקת אמצעי ביקורת, אבטחה, תכנית עסקית ועוד.

בדיקות נאותות הן כאלה אשר נועדו לבדוק בציציות את מצבו של הגוף אשר עמו מבצעים את העסקה או אשר מולו חותמים את החוזה, והן יכולות להתרחש במגוון מקרים כמו למשל: במיזוגים, בשיתופי פעולה בין חברות, בתהליכי הנפקה, השקעות בגופים או ביזמים ועוד.

מי מבצע בדיקות נאותות?

בדיקות מסוג זה מבצעים עורכי דין המומחים בנושא, כאשר כיום ישנם עורכי דין חברות אשר ידועים ככאלה המומחים בבדיקה האמורה.

בדיקות נאותות נועדו על מנת להגן על החברות, לברור את כלל התכנים הדרושים להשלמת העסקה מול חברות או גופים אחרים, לקבוע תכנים בחוזים המגנים על החברה, לבצע בדיקת פלילים או מעורבות בפלילים, בדיקת החוקיות של החברה, מצבה הכלכלי והעסקי ועוד.

מידע נוסף בעניין תוכלו למצוא בכניסה לכתובת https://www.tevk-law.com/

כיצד מתבצעות הבדיקות

בדיקות אלה כפי שהזכרנו מתבצעות על ידי משרדי עורכי דין המתמחים בתחום, כאשר בזמן הבדיקות מתבצע תשקיף על ידי דירקטוריון החברה שמבצעת את העסקה.

עוד בנושא חשוב לדעת כי חלק מתהליך היא ביצוע מבדיקות היסטוריות על ידי חוקרים של משרד עורכי הדין, כמו גם ביצוע בדיקה מול נושים והוצאה לפועל לווידוא המצב הכספי של המוסד או הגוף שעמו מבצעים את העסקה. עוד נבחנים העובדים בארגון, ונעשות שלל התחייבויות ביטוחים והסדרים כספיים נחוצים שנבנים ונכתבים על ידי משרד עורכי הדין המתמחה בתחום.

בנוסף משרד עורכי הדין מבצע סקירות ובחינה של בעלי המניות, סקירות של נכסי החברה או הגוף הנבדק, תוך סקירה של דרכי ניהל החברה וניהול חברות בד הקשורות אליה.

לסיכום, אם אתם רוצים לעבוד בצורה בטוחה בזמן עסקה, מיזוג, מכירה או כל פעולה בניהול החברה שלכם – חשוב לפנות למשרד עורך דין הבקיא בתחומי החברות.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד