fan-1999390__340

מאווררים – למה זה משתלם לנו?

הרבה אנשים תוהים בינם לבין עצמם, האם נכון להם להתקין מאוורר או מזגן. נכון שמדינת ישראל היא מדינה חמה מאוד ולכן, ייתכן מאוד ומזגן יעשה את העבודה טוב יותר, במיוחד בחודשי  הקיץ החמים, אך כפי שנוכל לראות מיד, זה לא בהכרח משתלם יותר. להיפך, לעיתים הרבה יותר משתלם להתקין מאווררים ולא דווקא מזגנים.

לפני שאנחנו נסביר מדוע, חשוב לומר שהיום אנחנו יכולים למצוא יותר ויותר  סוגים של מאווררים, דבר שבעבר לא היה. לכן גם האופציה הזאת הופכת להיות הרבה יותר אופטימאלית עבורנו.

צריך לומר, שאנחנו יכולים למצוא מאווררים במגוון רחב של מקומות, בין אם זה מדובר בבתים פרטיים, משרדים, חנויות, מפעלים ועוד שורה ארוכה של מקומות. לעיתים אנחנו יכולים למצוא אותם ביחד עם מזגנים ולעיתים הם נמצאים שם כאלמנט העיקרי והיחידי שנועד להקל עלינו בימים חמים.

למה משתלם לנו לקנות מאווררים?

אנחנו יכולים למצוא מספר סיבות מדוע משתלם לנו לקנות מאוורר.

ראשית, מדובר במכשיר הרבה יותר זול מאשר מזגן. בכל אספקט שהוא, זה הרבה יותר זול לקנות ולעבוד עם מאורר. המכשיר עצמו יותר זול מאשר מזגן, עלות השימוש בו יותר זולה, הוא צורך הרבה פחות חשמל מאשר מזגן.

שנית, הוא הרבה יותר פרקטי מבחינת התקנה. כשאנחנו מתקינים מזגן, אנחנו נאלצים לוותר על חלק מהקיר, דבר שיכול לפגוע בעיצוב של המקום, שלא נדבר על זה שאנחנו צריכים להקים תשתית לכך. לעומת זאת, מאוורר, אנחנו יכולים לבחור האם להתקין על הקיר, על התקרה או אולי להציב אותו על השולחן או בכל מקום אחר.

שלישית, להבדיל ממזגנים אנחנו יכולים לנייד מאווררים ממקום למקום, דבר שכמובן מקל עלינו במידה ניכרת, חוסך לנו עלויות ומאפשר לנו ליהנות מהמאורר בכל מקום בו אנחנו נמצאים במבנה.

ארבע, אחת המעלות הגדולות של מזגן הוא גם החיסרון שלו. הוא יוצר אוויר סינתטי ולא נעים. מאורר לעומת זאת, משתמש באוויר הקיים ומערבל אותו בצורה כזו שהוא מפיק תחושה הרבה יותר נקייה ונעימה. לכן במקרים רבים אנשים יעדיפו להשתמש בו ולא במזגן.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד