קרמטוריום לכלבים

קרמטוריום לכלבים

קרמטוריום לכלבים נחשב לאופציה המועדפת ביותר עבור כל מי שמעוניין להיפרד בצורה הטובה ביותר מחברו הטוב על ארבע. כל מי שגידל כלב, יודע כי עם השנים הכלב נכנס לתוך הלב, והופך לבן בית שאין שני לו. הוא אוהב, נאמן, מצחיק ומוכן לעבור עם הבעלים שלו את הרגעים המיוחדים בחיים. לא פלא שאומרים כי כלב נחשב לחברו הטוב ביותר של האדם, היות והוא תמיד יקבל אתכם במאור פנים וללא שום רגשות שליליים. אך תוחלת החיים של הכלבים קצרה מידי, ולכן כל אחד מגיע לרגע העצוב שבו יש צורך להיפרד מהכלב. אם בעבר היה נהוג לקבור את הכלבים בשטח חקלאי, להשקיע במצבה יפה ולבוא לבקר אותו אחת לתקופה, הרי שהיום המצב השתנה מעט. יש הרבה יותר מודעות סביבתית, וידוע כי כלבים רבים הקבורים בשטחים החקלאיים האלו, מכילים בגופם תרופות וזריקות שונות שהם קיבלו לפני המוות. החומרים הכימיים האלו ממשיכים להתפרק באדמה ולזהם את הקרקע ומי התהום.

קרמטוריום לכלבים

קרמטוריום לכלבים – הפתרון הסביבתי הטוב ביותר

כל מי שאוהב את הכלב שלו אבל לא רוצה לתרום לזיהום מאסיבי של הסביבה, צריך לשקול בחיוב את האופציה של קרמטוריום. מדובר באפשרות ידידותית לסביבה, אשר מאפשרת מצד אחד להנציח את זיכרון הכלב, ומצד שני לא לגרום לנזק סביבתי. חשוב כמובן לעבוד עם חברה מקצועית ומנוסה, אשר משתמשת בקרמטוריום החדיש והמשוכלל ביותר. מי שרוצה, יכול להשקיף ואף להשתתף בתהליך השריפה, ומצד שני מי שמעדיף להישאר עם הזיכרון של כלב חי ושמח, יכול להימנע מכל ההליך ורק לקבל בסוף את הכד המעוצב שמכיל את האפר של הכלב שיזכר לעד. תנור איכותי יכיל 3 להביורים הממוקמים בכיוונים שונים, דבר המאפשר לטמפרטורה להגיע ל – 1600 מעלות צלזיוס. בטמפרטורה הזאת ניתן להגיע לשריפה מהירה ומושלמת. התנור מופעל באמצעות גז, הוא מכיל מערכת אוורור מיוחדת המונעת את פליטת העשן והריח לסביבה הקרובה.

לסיכום, קרמטוריום לכלבים מאפשר לכל בעל כלב להנציח ולהיפרד מהכלב האהוב בצורה האופטימלית ביותר. מדובר על פתרון ידידותי לסביבה, אשר בסופו מקבלים כד מעוצב המכיל את האפר של הכלב האהוב.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד