סטיילינג אישי

ביטוי עצמי באמצעות סטייליסטית אישית

ישנם דרכים רבות כיצד אנחנו יכולים לבטא את עצמנו, אחת מהן היא דרך המראה שלנו. אך גם כשאנחנו מבקשים לבטא את עצמנו דרך המראה שלנו, יש לנו דרכים שונות לעשות זאת. יש מי שעושה זאת באמצעות קעקוע, יש מי שעושה זאת באמצעות עיצוב שיער, אחרים עושים זאת באמצעות איפור ואפילו באמצעות ניתוחים פלסטיים.

אך אחת הדרכים הפופולאריות והטובות ביותר לבטא את עצמנו היא באמצעות סטיילינג אישי. הרעיון הוא מאוד פשוט, אנחנו יוצרים לעצמנו מלתחה ייחודית, סטיילינג אישי אשר מציג את המאפיינים הבולטים שלנו. יש מי שעושה זאת בעצמו ויש מי בוחר לעשות זאת באמצעות סטייליסטית אישית שעובדת איתו על כך.

סטיילינג אישי

בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא מדובר על אלמנט שרק אנשים מפורסמים מתעסקים בכך, אלא גם אנשים מן השורה אשר מבקשים לבטא את עצמם בצורות שונות. צריך לזכור, לא כל אחד יודע לבחור בעצמו בגדים שיתאימו לו, לא כל אחד יודע כיצד לבטא את עצמו דרך בגדים או בדרכים אחרות, ולכן הוא משתמש באיש מקצוע לשם כך.

כיצד מתבצעת העבודה עם סטייליסטית אישית

בשלב הראשון יושבים על כל המאפיינים האישיים, מה רוצים לעשות, מה רוצים להתאים, כיצד רוצים להתלבש וכדומה.

בשלב השני, בוחנים דרכים כיצד להוציא לאור את הביטוי העצמי, איך רוצים לקדם אותו. לאחר מכן, בשלב השלישי, רוצים להתייחס לאלמנטים בפועל, כלומר כיצד רוצים לקנות בגדים, היכן, ומאיזה סוג. אז אפשר לגשת לעניין בפועל.

הביטוי העצמי יבוא כמובן דרך בחירת בגדים ושאר פריטי לבוש ואופנה, מכובעים, דרך צעיפים, תכשיטים, איפור, נעליים ועוד. כמו כן זה יכלול עיצוב שיער ואלמנטים אחרים שיש לעשות בלי קשר למתלחה. באופן טבעי יהיה צורך לבצע את החיבור של כל הפריטים ביחד במטרה לייצר את אותו ביטוי עצמי. הוא יבוא דרך בחירת צבעים, בסגנונות עיצוב, חומרים ואלמנטים אחרים.

לפני סיום חשוב להבהיר, בגדים ועיצוב המראה האישי יכול להביא גם לשינוי בכל הקשור לאישיות ולהתנהלות, איך זה כבר קשור לכל אדם ואדם בנפרד.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד