תליונים משפחתיים

תליונים משפחתיים: המתנה המושלמת

כיום קשה לקנות מתנות. נדמה שכל מה שאנחנו רוצים לעצמנו אנחנו קונים לבד בחנות או דרך האינטרנט. כאשר אנחנו רוצים להפתיע במתנה ייחודית את ההורים שלנו או בני משפחה אחרים אנחנו לא תמיד מצליחים לחשוב על רעיון שיקלע בדיוק למטרה ויהיה מרגש ומיוחד. אחד הרעיונות היותר מקוריים למתנות לבני משפחה יכול להיות מתן מספר תליונים אחידים בעלי אותה צורה והקדשה לכל בני המשפחה שלנו. תליונים משפחתיים הם המתנה המושלמת והמרגשת ביותר לרגל הולדה של תינוק חדש במשפחה או לרגל נישואין של בן או בת משפחה.

תליונים משפחתיים

למה חשוב לדעת להעניק מתנות עם משמעות לבני משפחה?

משפחה היא אחד הדברים הכי משמעותיים בחיים שלנו וחשוב שנדע להראות לבני המשפחה שלנו שהם חשובים לנו ושאנחנו מעריכים אותם מאוד. כאשר אנחנו מעניקים מתנות בעלות משמעות לבני המשפחה שלנו אנחנו מחזקים את הקשר איתם והופכים אותו למשמעותי ויקר יותר עבורנו וגם עבורם. אנחנו יכולים למשל להביא במתנה תליונים משפחתיים לכל הכלות שלנו כך שכל כלה תקבל תליונים מיוחדים של ילדים וילדות לפי מספר הילדים שיש לה. באותו האופן אנחנו יכולים להביא במתנה לסבא וסבתא שלנו תליונים של ילדים וילדות כמספר כל הנכדים שיש להם.

איך קמעות ותליונים משפחתיים יכולים לחזק ולגבש את המשפחה שלנו?

מאז ומעולם קמעות ותליונים גיבשו משפחות והפכו את הקשרים בהם לאמיצים וחזקים יותר. גם לאחר שאנחנו כבר לא נהיה בסביבה התליון שלנו יישאר והילדים והנכדים שלנו יוכלו להעביר אותו בירושה לילדים ולנכדים שלהם. מזכרות משפחתיות מסוג זה שיש להן ערך רגשי עמוק יכולות לרגש את כל בני המשפחה שלנו ולתרום לתחושת ההמשכיות והרצף שיש במשפחה שלנו. מומלץ להקדיש מחשבה רבה לבחירת התליונים וההקדשה שתהיה עליהם. אנחנו לא חייבים לקנות אותו תליון זהה לכל בני המשפחה שלנו. אנחנו יכולים גם לקנות תליונים זהים לכולם כאשר השונים בהם יהיה ההקדשה שחרוטה עליהם. ההקדשה יכולה להיות השם הפרטי של כל בן משפחה או משפט שאנחנו חשובים שמאפיין ומגדיר באופן הטוב ביותר את הקשר הרגשי שלנו איתם.

עוד מידע תוכלו למצוא באתר https://familypendants.co.il/

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד