מהי נומורולוגיה זוגית

מהי נומורולוגיה זוגית

להיות עם בן או בת זוג נראה בתור הדבר הכי טבעי לכל מין אשר נמצא על פני האדמה, אצל בני אדם ואצל חיות ישנו מעבר אל מערכת יחסים זוגית, אם רק בשביל המשכיות הגזע ואם בשביל מערכת יחסים שנותנת את פירותיה יותר מאשר צאצאים על פני הארץ.

המעבר אל זוגות בולט עם הסיפור של נוח והמבול בו זוגות של כל מיני החיות עלו אל הספינה, וגם כיום אנשים עדיין ברוב המכריע מחפשים אחר בן זוג שאיתו הם יכולים לחיות לתקופה ארוכה או קצרה. זוגיות היא דבר עתיק עוד מהימים של ראשוני האדם על פני הארץ, וככל הנראה תמשיך להתרחש גם בעתיד הרחוק באופן יסודי דומה.

>>> בדקו את טיב הזוגיות שלכם לצד המרצה המוביל רמי שקלים

כולם נאספים זוגות זוגות

הבעיה עם זוגיות אצל האדם המודרני היא שככל הנראה ישנה העדפה של הפרט לדאוג לצרכים של העצמו לצד הגילוי הזה שמראה כי אחרי הכל יש הרבה יותר ללמוד לגבי האופן שבו מבצעים את הבחירה של אותו אדם למערכת הזוגית.

מהי נומורולוגיה זוגית

אנשים רבים בוחרים בני זוג מכל מיני סיבות, כאשר ברוב הולך ועולה של מקרים מערכת היחסים הזו אינה מצליחה יותר מכמה שנים בודדות לשרוד. דבר זה מביא אל סקפטיות לגבי היתכנות מערכת יחסים לתקופה ארוכה, כלש כן לגבי מערכת יחסים יחידה לנצח, ואל השאלות הרבות לגבי האדם שבו אנו בוחרים מגיעות תשובות ממקורות עתיקים של מיסטיקנים ומומחים כמו ד”ר רמי שקלים שפועלים לפי הנומרולוגיה.

התאמה זוגית לפי הנומרולוגיה

נומרולוגיה היא למעשה שיטה אשר ממירה את המידע לגבי תאריך הלידה של אדם לצד השם הפרטי ושם המשפחה כדי לבדוק בצורה פרטנית את המידע שחבוי בכל המספרים והאותיות הללו לכדי מפה שלמה על אדם אחד.

באופן שכזה יכול אדם לבחון בצורה הרבה יותר מעמיקה ונסתרת מן העין את ההתאמה שלו אל אדם אחר, ואת היתכנות מערכת היחסים והאפשרות של התקדמות אל מערכת מחייבת עוד יותר לאחר שרואים שאכן ישנה התאמה. זה הרבה יותר מבדיקה של תכונות או מראה חיצוני, אלא בחינה מעמיקה של תכונות, שאיפות וקארמה שיכולים ליצור את המפה הכי ברורה לגבי הצלחת מערכת היחסים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד