פיגומים ניידים

פיגומים ניידים

בעולם הבנייה מוכרים שני סוגים של פיגומים מבחינת המבנה שלהם, פיגומים רגילים, נייחים, כאלה שאנחנו מתקינים על הקרקע ומשתמשים בהם בשביל לצורך בנייה ולצידם פיגומים ניידים, אשר השימוש בהם נפוץ לא פחות, הרבה בזכות העובדה שנהוג להשתמש בהם לצרכים שונים ומגוונים, ולא דווקא לצורכי בנייה בלבד.

פיגומים ניידים

פיגומים ניידים הם למעשה פיגומים אשר מורכבים על גבי גלגלים. הרעיון הוא, שניתן להזיז אותם ממקום למקום בצורה נוחה ובכך אנחנו חוסכים את הצורך להקים פיגומים לאורך כל הקיר או המבנה. באופן כזה, אנחנו גם חוסכים כסף, גם חוסכים עבודה וגם חוסכים מקום. אנחנו יכולים להשתמש באותם פיגומים עבור כל העבודה.

צריך לומר, אם אנחנו בוחרים להשתמש בפיגומים ניידים, הרי שהשימוש בהם הוא מוגבל במובן מסוים. הרי אנחנו לא יכולים להשתמש בהם במקביל בכמה מקומות אלא רק במקום אחד, זה אומר בעצם, שאם אנחנו צריכים להשתמש בפיגומים במקביל לצורך מספר עבודות, אז לא תהיה לנו ברירה אלא להזמין כמה מערכות ולא מערכת אחת. לעומת זאת, אם אנחנו עובדים על חלל מסוים או קיר מסוים, אז עדיף לנו להשתמש בסוג כזה, הן בגלל שהם חסכוניים ונוחים יותר.

אנחנו יכולים לראות שימוש בפיגומים ניידים במספר מקרים, למשל, כשאנחנו רוצים לבצע צביעה של קיר, ניקוי ושטיפה של קיר, כאשר אנחנו רוצים לבצע תיקון בקיר מסוים, התקנה של חיפוי קיר ועוד. מדובר על דברים נקודתיים אשר עדיף להשתמש בהם בפיגום נייד ולא פיגום רגיל.

כעת עולה השאלה, אם כך הדבר, למה לא להשתמש בסולם רגיל במקום בפיגום. התשובה היא מאוד פשוטה, הרבה יותר נוח ובטוח להשתמש בפיגום, אנחנו יכולים להעמיד עליו מספר עובדים ולא רק עובד אחד, וכן אנחנו יכולים להעמיד עליו את כל ציוד העבודה שלנו. נקודה נוספת היא, אם אנחנו רוצים, הרי שהפיגום יכול להגיע לגבהים שסולם לא יכול להגיע אליהם.

לכן, לא פעם כשאנחנו נרצה לשפץ מבנה מסוים, אנחנו נעדיף להשתמש בפיגום נייד, גם אם לוקח זמן להתקין אותו, עדיין השימוש בו הוא יותר נוח ופשוט.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד