אורי לופוליאנסקי

אורי לופוליאנסקי פועל למען הציבור

אורי לופוליאנסקי הוא איש עניו אשר אינו מחפש אחר הכרה, כתרים או מחמאות ועושה את עבודתו בצנעה וללא כל פרסום. כל אדם אחר עם שורת ההישגים של אורי היה הופך לשם שגור בכל בית ישראלי והיה זוכה להכרה כאחד האנשים אשר השפיעו יותר מהכול על החברה הישראלית. אך אורי בוחר שלא להיחשף לאור הזרקורים ומעדיף להישאר באלמוניות ולהמשיך ולפעול ימים וכלילות למען כלל הציבור הישראלי. אורי אשר הקים ובנה מאפס את ארגון יד שרה רואה בארגון הרבה יותר מאשר ארגון המסייע בציוד רפואי והוא מאמין כי הארגון הוא גשר היכול לחבר בין כלל הציבור הישראלי ולהוות מקור לחיבור בין הציבור החרדי, הדתי והחילוני. לכל אורך חייו הקדיש אורי לופוליאנסקי את פועלו לטובת הציבור והוא רואה בארגון יד שרה את אחד מילדיו אשר הוא גאה בהצלחתו ורוצה בצמיחתו, התרחבותו והשפעתו על כלל החברה הישראלית.

אורי לופוליאנסקי

ראש העיר החרדי הראשון – שדאג גם לאוכלוסייה החילונית

אורי לופוליאנסקי לא חשב כי פועלו האדיר למען החברה הישראלית בהקמתו של ארגון יד שרה הוא מספק והחליט כי הוא רוצה לתרום לחברה הישראלית בדרכים נוספות. מכיוון שאין דבר היקר לליבו יותר מאשר ירושלים הוא החליט כי הוא רוצה לשפר את חיי התושבים בה באמצעות כהונה כראש עיר. ואכן בתקופתו של לופוליאנסקי ירושלים שגשגה וכל אזרחי הישראלים נהנו מתנופה עצומה ומצמיחה כלכלית אדירה. אורי לא הבדיל בין תושב ותושב ועשה כל מאמץ בכדי להבטיח כי כל תושבי ירושלים יזכו לאיכות החיים הגבוהה ביותר שיש. ממש כפי שפעל בהקמת ארגון יד שרה כך עשה אורי לופוליאנסקי מאמצים אדירים בכדי לקדם את העיר ירושלים אל עבר שנות ה-2000 ולשפר את חיי התושבים בה.

מה מתכנן אורי לעשות בעתיד?

אורי לופוליאנסקי רואה בפעילות למען הציבור את הדבר החשוב ביותר בחייו והוא מתכנן להמשיך ולפעול למען הציבור. אורי לא ינוח ולא ישקוט עד אשר כל אזרח ישראלי יזכה לציוד הרפואי לו הוא זקוק ויעשה כל מאמץ בכדי לעזור לאזרחי ישראל היקרים לליבו.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד