איטום גגות

מה חשוב לדעת על איטום גגות

הבית שלנו מורכב מהרבה מאוד חלקים שכולם חשובים ובעלי משמעות אדירה לאיכות החיים שלנו. כל חדר וחדר הוא משפיע מאוד על חיינו ואנו צריכים להבטיח כי הבנייה שלו תיעשה בצורה הטובה ביותר שיש והאיכותית ביותר שיש. עליכם לתת את הדעת על כך ולהבין את חשיבות הנושא לחייכם. אך אחד החלקים בבית אשר זוכים אל תשומת לב פחותה הוא גג הבית, זוהי כמובן טעות חמורה היכולה לגרום לבית שלכם נזק רב. עליכם להבין כי אם הבית שלכם לא יהיה אטום אזי מים יזרמו ממנו אל הבית שלכם והדבר יכול לגרום לכם לנזק רב. איטום גגות הוא דבר חשוב ביותר עליו אתם צריכים לתת את הדעת ולהבין כי הוא פעמים רבות הוא הדבר המבדיל בין גג דולף לגג שאינו דולף. עליכם להבין כי ישנן מספר שיטות לאיטום ואתם צריכים לבחור את הטובה ביותר אשר תשרת אתכם בצורה מושלמת.

איטום גגות

מדוע איטום הוא מהלך כל כך משתלם?

אתם חייבים להבין כי איטום גגות הוא מהלך שחוסך לכם כסף רב, מדוע אתם שואלים? אם כן אתם חייבים להבין כי אם לא תבצעו את האיטום הרי שתצטרכו להוציא עשרות אלפי שקלים על תיקון הדליפות, הנזילות והרטיבות שיהיו בקירות הבית שלכם עקב הגג הבעייתי. לעומת זאת איטום דורש השקעה קטנה יחסית ולא גדולה מה שהופך את המהלך הזה לאחד המשתלמים ביותר שיש. המחיר של איטום הוא נוח מאוד באופן יחסי והוגן (כמובן תלוי בחברה אליה אתם פונים) מה שאומר כי מדובר באחד המהלכים המשתלמים ביותר שאתם יכולים לבצע בכל הקשור להגנה על הבית שלכם מפני מפגעים.

מתי עדיף לבצע את האיטום?

אחת השאלות החשובות ביותר שיש לתת עליהן את הדעת היא מתי כדאי לבצע איטום גגות? אז אולי האינסטינקט הראשוני שלכם הוא שיש לבצע את האיטום בחורף, אך האמת היא שהרבה יותר משתלם לבצע את האיטום בקיץ. ראשית מבחינה טכנית קל יותר לבצע איטום כאשר לא יורד גשם ושנית אם הגשם התחיל לרדת אזי הגג יכול להתחיל לדלוף לפני הגשם וזוהי בעיה רצינית.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד