טיפול בהזעת יתר

טיפול בהזעת יתר אצל ד”ר דייויד צבר

הזעה היא תהליך מאוד טבעי של הגוף אשר משחרר את הנוזל הלא ממש נהדר הזה על מנת לצנן את הטמפרטורה של הגוף כאשר פעולה זו נדרשת. מלבד העניין הזה של ריח לא נעים שיכול להצטרף את כל העניין של ההזעה, ישנם אנשים אשר להם ישנו מצב אשר נקרא הזעת יתר.

הזעת יתר יכולה להגיע בכל מיני דרגות כאשר ישנה הזעת יתר בדרגה נמוכה וכזו אשר מגיעה בדרגה גבוהה. ההזעה יכולה להוא לידי ביטוי באזור של הידיים, בית השחי וכפות הרגליים ולהוות מטרד אמתי אל אנשים שנעשים נבוכים כאשר שמים לב לכל אגלי הזיעה אשר נוטפים מהם ממש ללא כל שליטה.

טיפול בהזעת יתר

מזיעים גם כשלא עושים ספורט

הזעה היא לאו דווקא מצב שיכול להתרחש כאשר מבצעים פעילות גופנית מאומצת, אז הגוף בצורה די ברורה מאליה יצנן את הטמפרטורה הגבוהה שאליה הגיע עם זיעה מנקודות שונות של הגוף. הזעה יכולה להיגרם גם בעקבות גורם פסיכולוגי כמו התרגשות או סטרס, וגם כשאר מדובר בגורמים ביולוגיים כמו לקיחה של תרופות מסוימות שגורמות להזעה מוגברת או אפילו בתקופה של המעבר אצל נשים שמציינות כי הן שמות לב אל הזעה שעוברת את הסף הרגיל במהלך הזמנים הללו. מה שחשוב להבין הוא כי אם סובלים מגיעה ממשית באיכות החיים, יכולים לפנות אל הרפואה בחיפוש אחר מענה שיחזיר את החיים של מסלול הרבה יותר יבש ופחות רטוב.

טיפול פשוט לשיפור איכות החיים

ברפואה האסתטית יש פתרון שבו כבר הספיקו להשתמש שוב ושוב אנשים רבים שסובלים מהזעה, כאשר אצל ד”ר דייויד צבר לצד רופאים של אסתטיקה אחרים ישנו שימוש בולט בבוטולינום טוקסין אשר ידוע בתור חומר שיכול לדכא את ההזעה הזו במיקומים שבהם נדרשת אותה ההתערבות הרפואית.

הטיפול הזה כולל הזרקה פשוטה ע”י רופא אל מוקדי ההזעה, כאשר יש לשים לב כי הטיפול מסוג זה הוא חייב להיעשות בשנית לאחר שההשפעה של החומר כבר מתחילה לפוג. זמן ההשפעה הממוצע כולל תשעה חודשים של גוף נטול זיעה מוגברת ורמה טובה יותר של חיים ללא סימני הזעה לא נעימים מעין אלה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד