פתרונות איטום מתקדמים

חומרי איטום משחתיים: פתרונות איטום מתקדמים

בתחום של האיטום קיימים חומרים שונים שנועדו לבצע את הפעולה של האיטום תוך התאמה מירבית אל משטחים שונים. כך גם חומרי איטום משחתיים הם כאלה שמגיעים במבחר של תצורות עם חומרי איטום פולימריים, חומרי איטום פוליאוריאה, חומרי איטום פולאוריטנים וחומרי איטום ביטומניים.

הריבוי הזה בסוגים של חומרי איטום מקבוצת המשחתיים רק הופך את הפעולה של האיטום אל משהו הכי איכותי, כך שכל מקום שבו ישנו יישום של החומר מקבל את הטיפול הכי הולם עם תוצאה שנשארת לתקופה ארוכה ללא כל התערבות נוספת.

>>> בקרו באתר www.amsi.co.il לבחירת חומרי איטום

פתרונות איטום מתקדמים

יישומים בשלוש דרכים

לא הרבה אנשים יודעים זאת, אולם גם את חומרי האיטום מקבוצת המשחתיים יכולים לבחור ולבצע בצורה שהכי תיצור איטום מהיר, אחיד ויעיל, וכך ניתן לבצע את היישום של המשחה בצורה של מריחה ברולר, בצורה של מריחה במברשת ואף עם התזה במכונה של איירלס.

שלושת הדרכים הללו מביאות אל כל פרויקט של איטום את הדרכים הכי נוחות לביצוע של האיטום, כך שבכל פעם מחדש יכולים ליהנות מעבודה איכותית של איטום עבור גגות של מבנים, עבור איטום של מרפסות, עבור איטום של חדרי מקלחת, עבור איטום של משטחים מרוצפים ואף עבור פעולת איטום של קירות חיצוניים. בהתאם למקום ושטחו יכולים לבחור את שיטת היישום.

מגיעים עם יתרונות גדולים

העבודה של איטום עם חומרי איטום משחתיים מביא בכל פעם אל תוצאות טובות מכיוון שלקבוצה הזו של חומרי האיטום יש את האפשרות המאוד מגוונת להביא אל איטום יעיל גם כאשר מדובר כבר באזור שבו הייתה פעולת איטום בצורה מיושנת יותר, כמו במקרה של איטום שנעשה עם זפת או איטום שנעשה עם יריעות ביטומניות, דבר שפחות נעשה בחומרים היותר מתקדמים של איטום של היום.

מעבר לכך, כל חומרי האיטום המודרניים מציעים שלל של תכונות חשובות ומשודרגות כגון עמידות בקרני השמש, עמידות למים עומדים, עמידות לתנועה של אנשים בשטח האטום והדבקה לתשתית בצורה שאינה מצריכה תפרים או חיבורים. כך, זה לא משנה אם מדובר במשטח העשוי בטון, שיש, עץ, בלוקים או מתכת, התוצאות תמיד תהיינה משביעות רצון

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד