אלימות במשפחה

הליך גירושין בצל אלימות במשפחה

ניתן לומר כי אלימות במשפחה היא אחד הדברים הקשים ביותר שיש ואחד הדברים המפחידים ביותר שיש. המשפחה שלנו היא הדבר החשוב ביותר בחיינו והיא גם המקום שבו אנחנו צריכים להרגיש בטוחים מפני העולם החיצוני. לכן כאשר ישנה אלימות הדבר פוגע בנו בצורה ניכרת ומשפיע על חיינו בצורה עצומה. אם אתן או אתם חווים אלימות בשום פנים אל תשלימו עם זה וההמלצה היא לשקול בחיוב הליך גירושין. שימו לב אלימות במשפחה לא חייבת להיות רק אלימות פיזית אלא היא יכולה לכלול גם אלימות מילולית, אלימות נפשית והתעללות. אם אתן מחליטות או מחליטים ללכת להליך של גירושין בעקבות אלימות שחוויתם אזי כדאי לכם מאוד ללוות את ההליך בהגשת תלונה פלילית במשטרה. התוצאות של החקירה המשטרתית יעזרו לכם להוכיח את טענתכם בבית הדין לענייני משפחה או בבית הדין הרבני ועל כן לא כדאי לוותר על כך.

אלימות במשפחה

חווים אלימות? אל תאשימו את עצמכן

פעמים רבות כאשר נשים חוות אלימות במשפחה ועוד לפני שהן חושבות בכלל על התחלתו של הליך גירושין הן נוטות להאשים את עצמן. נשים רבות חושבות כי האלימות נובעת בגלל ההתנהגות שלהן ובגלל שהן עשו משהו לא בסדר. על כן הן מנסות להתחשב כמה שיותר בבעל ולא מבינות כי הבעיה בכלל לא נעוצה בהן אלא בבעל המכה. כל אישה החווה אלימות או התעללות חייבת להבין כי היא האחרונה שצריכה להרגיש אשמה וכי עליה לשבור את מעגל האלימות ולצאת מהמקום הנורא הזה שבו היא נמצאת. על כן פניה להליך של גירושין היא אופציה מצוינת בשביל אותה אישה והדרך להתגבר על בעיה זו.

פנו אל עורך דין שייצג אתכם אל מול הבעל

אם אתן מחליטות להתחיל הליך גירושין בצל אלימות במשפחה אתן חייבות לפנות אל עורך דין אשר ילווה אתכן בכל ההליך הזה. הדברים כמובן נכונים גם אם אתם גברים החווים אלימות במשפחה. עורך דין יבטיח כי המשטרה תתייחס ברצינות אל התלונה שלכן ויבטיח כי בתי המשפט ובתי הדין הרבניים יבינו את חומרת המעשים של הצד השני.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד