גאדג'טים ממותגים

גאדג’טים ממותגים לשיווק וקידום הארגון

תמיד בעסק צריכים לעמול לא מעט על מנת להביא את הערך המוסף עבור הלקוחות כאשר בעולם תחרותי כמו של היום צריכים למצוא כל הזמן את חוויית השירות הכי טובה עם שלל של פעולות שבהן יכול עסק לנקוט החל מעריכה של ערבי לקוחות ועד להזמנה של מתנות שאותן יכולים להעניק ללקוחות נאמנים או ללקוחות חדשים בתור חלק נחמד מחבילה. זה כבר זמן רב שבו מבצעים שימוש בגאדג’טים בעלי מיתוג של החברה בתור כלי לשווק אותה, ובמידה ועדיין זה לא ברור עד כמה האקט הזה חשוב מבחינה שיווקית, זה הזמן להתעמק בעניין.

גאדג'טים ממותגים

יוצרים שיווק בחשיפה רחבה

מה למעשה מקבל עסק על ידי מהלך שבו הוא מבצע הזמנה של כמות גדולה של מוצרים אשר נועדו להיות מועברים ללקוחות בתור מתנה? קודם כל צריכים להבין כי המתנה הזו היא בעלות יותר נמוכה ככל שמדובר בכמות גדולה שאותה החברה מזמינה. הדבר השני שאותו צריכים להבין הוא את הערך שמקבלת החברה שבצעה את אותה ההשקעה בחזרה על ידי הזמנה של מוצרים שיש על כל אחד ואחד מהם את הלוגו של החברה בצורה בולטת למדי. ככל שהמתנה תהיה שימושית יותר, כך היא תהיה ברמה גדולה של חשיפה, וחשיפה היא דרך נהדרת להישאר במודעות של לקוח קיים ואף להיות בולטים בסביבה שבה הוא נמצא.

מגדילים שביעות רצון של לקוחות

בית עסק תמיד שמח לשמוע על שביעות רצון של לקוחות, ולכן הוא מבצע כל מיני פעולות שנועדו בדיוק למטרה הזו. ההשתדלות יכולה להיות גם בצורה של הענקת מתנה, כאשר ככל שהמתנה הזו תהיה שימושית יותר ורלבנטית אל סוג העסק וסוג הלקוחות גם, כך המתנה תקלע למטרה ותהיה סוג של שדרוג מבחינת השירות ללקוחות שקבלו את המתנה הזו בשמחה רבה.

לא חייבים מתנה יוקרתית, רק צריכים כזו שתגיע עם המיתוג של החברה בתור דבר ראשון, ולאחר מכן תועבר אל לקוחות וותיקים או לקוחות מתחילים בתור אקט של הידוק הקשרים ויצירה של לקוחות ששמחים להיות לקוחות של אותה החברה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד