בגד ים

כך תדעי איזה בגד ים הכי מתאים לך

הקיץ כבר כאן וזה הזמן לבחור את בגד הים שיחמיא לך מכל, יגרום לכל האנשים בחוץ הים לסובב אלייך את הראש בקנאה ויהפוך אותך לבחורה חטובה שגם נעים לה בבגד הים שהיא בחרה וגם נוח לה בתוכו ועם גופה.  

ואכן כיום ישנם שלל בגדי ים מסוגים שונים צבעים ובדים שונים, אבל כיצד בוחרים את בגד הים המושלם שגם יתאים לך, גם יחמיא לגופך וגם יאפשר לך נוחות ממקסימלית? הכנו עבורך מדריך קצר להתאמת בגד הים לנתונים האישיים:

אנו הנשים יודעות כי התאמת בגדי ים אינה קלה במיוחד תוך שבחירת בגד ים עליה להיות מוצלחת במיוחד וזאת משום שבים ובבריכה אנו שוחות, משחקות משחקי כדור, אוכלות, ומשתזפות.

בגד ים

אז איך בוחרים בגד ים?

בגד ים מחטב לבעלות בטן מעוגלת – רבות הנשים שמתקשות למצוא בגד ים שיחמיא למבנה גופן וזאת בעיקר בשל נפיחות בבטן שתמיד בולטת בזמן מדידת בגדי ים וגם בזמן שהייה בים. אם את רוצה להפגין בטן שטוחה (גם אם אין לך אחת כזאת) ולמזער את המראה העגול שלה: חשוב לבחור בבגד ים מחטב. בגדי ים מסוג זה הם בדרך כלל סגדי ים שלמים או כאלה בגזרה גבוהה שגם מחטבים את הגוף וגם מקנים מקסימום בטחון ונוחות.

ביקיני לבטן שטוחה – אם יש לך בטן שטוחה תמיד תכלי לבחור בבגד ים מסוג בקני, הלוא הוא בגד הים המחולק לשני חלקים, הראשון כחזייה והשני כתחתון. כיום ישנם מגוון רב של בגדי ים מסוג זה שחלקן עם כתפיות, חלקם בסגנון סטרפלס, חלק עם חזיות ברגלים וחלקים משולשים.

בגד ים שלם למבנה גוף גבוה – לנשים גבוהות יתאימו בדרך כלל בגדי ים שלמים בעוד שלנשים נמוכות מומלץ להימנע מבגד ים שלם וזאת כגדי לא לקבל מראה קופסתי. בגדי ים שלמים חזרו מאד לאופנה והם מדגישים גזרה ארוכה תוך שהם מומלצים לבעלות פלג גוף עליון, בטן שטוחה ורגליים ארוכות.

חוטיני לישבן חטוב – כדי לשזף את הישבן תמיד תכלי לבחור בבגד ים שהתחתון שלו הינו בגזרת חוטיני. גזרה כזאת היא לאמיצות שרוצות להפגין ישבן חטוב ושזוף ולנשים שבטוחות במראן ובגופן.

מכנסונים לנוחות מקסימאלית – מהצד השני של המתרס ניתן למצוא את המכנסונים שמאפשרים מקסימום נוחות. מכנסונים מתאימים לכל מי שרוצה להרגיש ביטחון בים, לשבת בנוחות ובכלל ליהנות בים מבלי לדפוק חשבון לאף אחד.

אז זה הזמן לעיין בשלל אתרים וחנויות אינטרנטיות ולבחור את הבגד ים המשולם בשבילך.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד