מגזין צרכנות

טיפים צרכניים שלא כדאי לפספס

הקיץ הוא הזמן הזה שבו ההורים מתרוצצים ללא הפסקה עבור חיפוש של פעילויות שאותן הם יכולים לבצע עם הילדים וכך להעביר את הזמן מבלי שאלה “יטפסו על העצבים” של ההורים אלא על סוגים של מתקנים להנאת כולם. כל הפעילויות הללו מסתכמים בסכומי כסף מאוד גבוהים כאשר מבינים כי מדובר בתקופה של חודש כמעט, כאשר באוגוסט רוב הקייטנות הסתיימו וההורים נשארו בלי אלטרנטיבות אחרי שגם סבא וסבתא טסו לנוח מעט. גם אתם הורים עייפים על הקצה? אתם חייבים מקום שבו יהיה אפשר לעשות סדר עם כמה טיפים לצרכנות חסכונית חשובה.

איך חוסכים בהוצאות בקיץ

אז איך באמת יכולים לקבל את המחירים הכי טובים עבור פעילות שבה כולם יוכלו ליהנות מזמן איכות של משפחה מבלי שהדבר יעלה יותר מידי כסף כשאר צריכים לסכם את שלושת השבועות של שארית הקיץ? אם צריכים לזכור כי כסף נוסף יוצא עבור כל ילד שצריך רכישות עבור שנת הלימודים הבאה, המציאה של מקור שבו יש את העדכון הכי רלבנטי לגבי מבצעים שעם תכנון מוקדם חוסכים כסף ועושים את כל ההבדל בין כניסה לפארק לילדים בשלושים שקלים במקום במאה שקלים ואף מעלה מכך. מה הטיפ?כדאי לבדוק את המבצעים שקיימים בחברות האשראי, בייחוד אם ישנם כמה סוגים של כרטיסים בארנק.מגזין צרכנות

מגזין אחד לצרכנות נבונה

מבצעים תמיד קיימים, אבל הורים רבים הולכים לאיבוד בין כל הדברים שצריכים להספיק בבית, במקום העבודה כאשר ברקע תמיד יש את הרעש הלבן הזה של ילדים שאומרים שמשעמם להם ומבקשים אחר מקור של תעסוקה מעניינת פעם אחר פעם.

מה יכולים לעשות? לחפש מגזין צרכנות טוב ולקרוא מה כדאי ומשתלם לעשות, ואז להכין טבלה מרוכזת שבה כותבים מה הולכים לעשות בכל יום מחדש. באופן הזה הילדים יודעים בדיוק מה מתוכנן לכל יום, אפילו עם אופציה לבילוי חלופי בנוסף. טרם ההכנה של הלוח הזה נכנסים אל מקורות חשובים של מידע לגבי הנחות ומבצעים, ורק לאחר מכן רוכשים את ההנחות ומעבירים כל יום מימי החופש הנותרים בצורה נינוחה שמתוכננת לפרטי פרטים במחירים הכי נמוכים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד