לשדרג את שולחן השבת

איך לשדרג את שולחן השבת

בערב שישי או בצהריי שבת, כשאנחנו מתכנסים עם כל בני המשפחה סביב השולחן לארוחה משותפת, אז תמיד יש אווירה מיוחדת, בין אם היא נובעת מהעובדה שכולם יושבים ביחד, אחרי שבוע עבודה ולימודים, בו לא תמיד התאפשר שכולם יאכלו ביחד. עם מאכלים ביתיים וטעימים, עם בקבוק יין, ובגדים יפים.

לשדרג את שולחן השבת

אך אלה לא הדברים היחידים שיהפכו את שולחן השבת למיוחד ומרשים. לשם כך, צריך גם לדאוג שהשולחן יהיה מעוצב בצורה יפה ומרשימה. זה יכול להתבצע עם מספר דברים בהם אנחנו נוכל להשתמש לצורך העיצוב וכן לצורך שימוש פרקטי במהלך הארוחה.

למשל, אנחנו יכולים להציב במרכז השולחן אגרטל פרחים יפה או סידורי פרחים קטנים, ביתיים, במרכז או ליד כל אורח. זה תמיד ייצור תחושה נעימה ומיוחדת. מן הסתם, אנחנו יכולים להשתמש גם בצלחות וכוסות מיוחדות ומרשימות, שונות מאלה שאנחנו נוהגים להשתמש בהן בימים רגילים. מאחר ומדובר בארוחה שנהוג לערוך פעם בשבוע עם כל המשפחה, סביר להניח שאנחנו נרצה להשתמש בכלים מיוחדים ומרשימים, כאלה שיכולים ליצור תחושה מיוחדת. זה נכון גם לגבי הסכו”ם, אמצעי הגשה ושאר הפריטים בהם נהוג להשתמש בארוחה.

לכך אנחנו יכולים להוסיף גם מפות שולחן מרשימות. אם בימים רגילים אנחנו לא בהכרח מקפידים על כך, הרי שבארוחת שישי או שבת, יש לכך משמעות כפולה. ראשית, מאחר וזו ארוחה מיוחדת, אז אנחנו נרצה שהשולחן יהיה עטוף במפה מרשימה ומיוחדת, שנית, אם אנחנו מארגנים ארוחה גדולה עם מספר רב של משתתפים, אחת כמה וכמה אם מדובר בארוחה עם ילדים, אז יהיה נכון לשים מפה בשביל לשמור על ניקיון השולחן.

לשמחתנו, אנחנו יכולים למצוא מגוון מפות לעיצוב השולחן, בין אם כאלה אשר מבוססות על צבע ספציפי, לבן או כל צבע בהיר אחר, ובין אם מדובר במפות עם דוגמאות שונות, החל מרקמות וכלה בהדפסים. אנחנו יכולים למצוא מפות רב פעמיות וכן מפות חד פעמיות שלא יפריע לנו אם הן יתלכלכו.

לסיכום, מפה, כמו פריטים אחרים שציינו, יכולה לשדרג את השולחן שלנו ולגרום לו להיראות הרבה יותר יפה ומרשים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד